Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Vilket forum tyckte ni va bäst?? http://www.fuska.se/forum eller http://forum.fuska.se/index.php? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Skulle väl säga att det andra var rätt bra men tror att detta kommer kännas minst lika bra så fort man vänjer sig vid det. Det har ju mer funktion och är mer avancerat egentligen. Anledningen till att vi bytte var för att det andra forumet belastade servern väldigt mycket medan inte detta gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 En sak bara! Kan det inte finnas olika sidor att gå på i stället för att välja vilket datum inlägget skickades om ni förstår vad jag menar! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Det går ju inte att ladda upp en avatar! Bilden jag ska ladda upp är mindre än 10kb, den är på 9,79kb. Den är heller inte för stor! den är 93x100 och 100x100 var max! Varför funkar det inte? Jag tyckte bättre om sidan innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Min gamla bild funkade på det gamla forumet och såg "normalt" ut... Nu har den minskats (vet inte hur) <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 (redigerat) Jag tycker forumet har blivit främmande nu, var bättre innan, förmodligen kommer jag inte att vara här mer, kanske nån gång i veckan, men jag tycker att jag har tappat lusten, när jag såg designen, gillade jag inte sidan längre.. Konstigt va? Men så är det.. Tråkgit att du behövde byta admin.. Skulle du inte kunna fixa ett lika snabbt forum men mer likt det gamla? JAg sörjer att jag har tappat lusten för sidan.. :( Redigerat 30 Januari 2004 av Joy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 man ser inte riktigt den gröna pricken här:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Jag tycker forumet har blivit främmande nu, var bättre innan, förmodligen kommer jag inte att vara här mer, kanske nån gång i veckan, men jag tycker att jag har tappat lusten, när jag såg designen, gillade jag inte sidan längre.. Konstigt va? Men så är det.. Tråkgit att du behövde byta admin.. Skulle du inte kunna fixa ett lika snabbt forum men mer likt det gamla? JAg sörjer att jag har tappat lusten för sidan.. :(mm samma här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 jag tycker det gamla var bättre :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bikboy Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Jag tycker att den här nya sidan är skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xth0z Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 det här forumet är mycket bättre! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 jag tycker att den här sidan är gansk bra det är bara det att man måste vänja sig vid det, men om ett par dagar om man är inne så kommer det nog att bli bra tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.