-MGS- Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 För det första Invision är ett företag som har MKT dåliga forum dom har 5 stycken forum på varje dator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 öhhhh? Invision gör bra forum och när det gäller forum för stora sidor så är invisions betydligt bättre än phpbbs. Vad du menar med 5 forum på samma dator så fattar jag inte vad du menar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 För det första Invision är ett företag som har MKT dåliga forum dom har 5 stycken forum på varje dator... Vad menar du? Men jag tycker ju också att Admin ska ha kvar det andra forumet för det var jag mer van med men han sa ju att det överbelasta men jag undrar egentligen vad det var som gjorde så för för mig gick´det jätte bra att komma in någonstans! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Äh, sluta klaga det här forumet e bättre för att det e snabbare... fast lite svårt att fatta i början fast det går nog efter 10 minuter ungefär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.