Hur många har faktist klarat majoras mask??själv har jag bara kommit förbi 3:dje grottan(skit svårt spel!!)
Majoras Mask!
Jag har klarat det och fått alla masker :student:
grymt:D
Jag har klarat det. Man behöver väll alla masker för att klara spelet? Dom är inte så svåra att få. Utom cuple mask som e mitt favo quest.
Jag har klarat det. Om man sammlar ihop alla masker så får man En mask som man bara kan sätta på sig när man är i boss rum. man dödar första bossen med 4/5 slag om man har på sig den. Masken heter Fierce Deity's mask
link förvandlas till en längre Link med Vitt hår Vita ögon vita Kläder Och man får ett 2 hands Svärd som vapen man skjuter blåa Blixtar med vapnet.
:cool:
ja ska försöka få alla masker!!
↗ till inläggetJag kallar den för Vuxen Masken. :lol:Jag har klarat det. Om man sammlar ihop alla masker så får man En mask som man bara kan sätta på sig när man är i boss rum. man dödar första bossen med 4/5 slag om man har på sig den. Masken heter Fierce Deity's mask
link förvandlas till en längre Link med Vitt hår Vita ögon vita Kläder Och man får ett 2 hands Svärd som vapen man skjuter blåa Blixtar med vapnet.
↗ till inläggethehe jo man blir lika lång som "Vuxen Link" i OotJag har klarat det. Om man sammlar ihop alla masker så får man En mask som man bara kan sätta på sig när man är i boss rum. man dödar första bossen med 4/5 slag om man har på sig den. Masken heter Fierce Deity's mask
sök påwww.zelda.com
Det kommer bara blåa blixtar om man har magisk energi!
Har klarat det med dock inte klarat att få alla masker själv, En polare hälpte mig med dom sista. Annars är det ett bra spel, Även om det är lite gammalt.
Spelet äger ju!
Man kan dessutom klara Majoras Mask utan "Vuxen Masken"!
↗ till inläggetHelt rätt men efter man har varvat de då tycker jag att man ska försöka fixa alla masker :student:Spelet äger ju!
Man kan dessutom klara Majoras Mask utan "Vuxen Masken"!
Har klarat ut det för ett tag sen, och har alla masker också :D
jag har också klarat det och här alla masker
jag har alla maskerna men inte alla hjärtan det är bara dom kvar sen har jag klarat spelet
↗ till inläggetHar du Razor Sword eller vad de nu heterjag har alla maskerna men inte alla hjärtan det är bara dom kvar sen har jag klarat spelet
e det det där svärdet man får av fén i ikana placet för den har jag.
guldsvärdet är väl ändå bättre än razor sword