lycka till xiler!!!!
Ska Vittna
↗ till inläggetAsså, enligt vad som beskrevs så "puttade" martin lillkillen, även om han gjorde det så pass hårt att lillkillen föll omkull, så är det verkligen inte lika allvarligt som att gå på 3 nior och trycka upp han mot väggen och misshandla honom. Om lillkillen höll på att trakasera honom för att han var polack (stavning) så är det ju olaga kränkningar faktiskt.Fusion, har du inte fattat texten. Det var inte självförsvar när han putta till honom. Han började med det fysiska, alltså mucka han bråk.
Läs på lite... <_<
ärekränkning, eller diskriminering är det.
↗ till inläggettack =)lycka till xiler!!!!
jag startade denna tråd både för att få reda på lite om det hela och att det var ett tillfälle att diskutera sveriges lag och rätt..
vaa jag fattade inte redigt e det sant elr vadå?
Ja,det är sant sorligt nog. :(
f*n va dåligt av den lilla som retades för han visste att 9:prna skulle slå han
↗ till inläggetFusion, har du inte fattat texten. Det var inte självförsvar när han putta till honom. Han började med det fysiska, alltså mucka han bråk.
Läs på lite... <_<
Jag tror inte de bryr sig. Hade Martin velat slippa bråk hade han gått därifrån.
Vad är värst? Att bli trakaserad eller misshandlad?
↗ till inläggetBåde och !Fusion, har du inte fattat texten. Det var inte självförsvar när han putta till honom. Han började med det fysiska, alltså mucka han bråk.
Läs på lite... <_<
Du skulle ju fär f*n känna dig som en mes om du blir misshandlad eller trakaserad !
↗ till inläggetJag tror inte de bryr sig. Hade Martin velat slippa bråk hade han gått därifrån.
Vad är värst? Att bli trakaserad eller misshandlad?
Ehm, hur skulle han veta att 3 st. nior skulle komma fram och mucka gräl.
Dessutom tror jag knappast att man tänker på uttrycket "vänd andra kinden till" när en liten snorunge kommer fram och börjar trakassera en.
lycka till Xiler...synd att detta hände... :(
mm lycka till Xiler.
och ta fram Ak-47 och peppra i hjäl snorungen och 9 orna.
:evil:
Håll tyst girder,du måste ju inte överdriva.Det förtjänar dem ju inte.Förresten skulle Xiller blivit polisanmäld för mord.
saker fortsätter hända och det är inget jag kan göra åt eftersom jag inte är där när det händer...
Jag har vittnat nu och lagt till mer punkter som de kan fällas för b.l.a olaga hot.
Jag vittnade inte anonymt och hoppas nu att dom inte går på mig, det var iaf värt det xD
Nu har de som misshandlat fått ett dåligt rykte på hela skolan som de får skylla sig själva för =)
Jag hoppas för "Martins" skull att han byter skola.