💬
Logga in
Fuska.se

Går inte Maxis för långt!

60 svar · startad

Jaha, maxis har gjort The Sims 2 lite för mycket verkligt, man kan t.o.m vara homosexuell.

http://www.webhallen.com/bilder/annonser/a_sims_2.jpg

Nivå 4 · Lärling

Jaha, maxis har gjort The Sims 2 lite för mycket verkligt, man kan t.o.m vara homosexuell.

ne det tycker jag väll inte att de har gjort de försöker väll att göra det så bra som möjligt asså sä värkligt som möjligt och då finns ju det med
Nivå 5 · Fuskare

Man har kunnat vara homosexuell sen i första spelet.

Nivå 3 · Lärling

Sen behöver det inte vara sant bara för att det är en bild med två kyssandes kvinnor... Oftast är bilderna och videorna mycket bättre än själva spelen.

Homosexuella är ju nästan som svarta och vita människor, folk reagera om man t.ex. inte har en enda svart människa i ett spel och alla bara är vita t.ex.! Samma sak är det nästan med homosexualliteten nu! Ganska dåligt, kanske man vill bli smal o homo? Varför var inte tjejerna feta förresten? Måste dem vara mode idealet, tunna som f*n. Spel och filmer påverkar.

Nivå 1 · Novis

ne de ju bara bra att dom gör så ju det blir ju mycke mer verkli9gt och så skit gtymt ju :P

Nivå 2 · Novis

JAG HÅLLER MED DIG...DE HAR GÅTT FÖR LÅNGT! ;)
Nivå 1 · Novis

Helt och hållet överdrivet.

Nivå 3 · Lärling

Aha, så du tycker verkliga livet är överdrivet? Tror nog att The Sims är en sorts simulator spel som grundar sej från verkliga livat, så vad är det du säger...

Men hehe se bara på när dem kramas. Ser ju ut som om hon har någon sorts elektro magnetisk magnetfält som gör att handen inte kan nudda kroppen :rolleyes:

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Maxis har absolut gått för långt med alla sina the sims spel

Asså jag menar att de bara lägger ut "porrbilder" bara sådär istället för att ha nån annan bild... om de villa ha en kyssnings bild kunde de ha Tjej & Kille

Nivå 3 · Lärling

Xray, du vet inte vad porr är va? Porr= inte lesbisk Porr=äckligt ;)

De står ju på en bild och hånglar!

Nivå 3 · Lärling

Äsch det är inte så farligt.. lite ska man väl tåla.. så då är det porr när jag hånglar med min tjej i skolan?

Nivå 3 · Lärling

Xray, hahaha hur gammal är du? ÄR MAN LESBISK SÅ ÄR DET INTE PORR FFS

EDIT: Gissar på 9 år

EDIT IGEN: Spela det inte då du kanske får mardrömmar

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

FERRIE DU ÖVERDRIVER JU! :huh:

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Maxis har, enligt mej, gått aningen långt...dom pumpar på med nya spel hela tiden, å nya saker man kan göra...det blir mer å mer verklighets troget å mer å mer olikt dom första...

dom gör allt för å tjäna pengar, men de gör ju alla företag oxå, men ja tycker dom borde satsa på färre uppgraderingar, men mera i varje...

Nivå 3 · Lärling

FERRIE DU ÖVERDRIVER JU! :huh:

Öh, näe. Skriver ett gott exempel av det han sa.
31 Jan 2004
Nivå 5 · Fuskare

Maxis har, enligt mej, gått aningen långt...dom pumpar på med nya spel hela tiden, å nya saker man kan göra...det blir mer å mer verklighets troget å mer å mer olikt dom första...

dom gör allt för å tjäna pengar, men de gör ju alla företag oxå, men ja tycker dom borde satsa på färre uppgraderingar, men mera i varje...

Jag håller med dig! Dom gör fler och fler spel hela tiden och spelen blir allt mer overkligare som makin magic och att man kan möta utomgjordingar och sånt! Helt överdrivet! :angry:
Nivå 5 · Fuskare

Och allt gör dom för att tjäna pengar.

Nivå 3 · Lärling

Jo men vem är dummast? Ungarna som inte inser att dem blir av med pengarna och köper spelen eller dem som tillverkar spelen? Ungarna såklart. Tänk er om inte ungdomarna köpte Elvis Presleys skivor vid 50-talet då hade inte dem tjänat något på han och på så sätt kunde han inte bli berömd, om man inte tjänade ett piss på det. Sånt är livet.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in