Rubriken säger ganska mycket.
Några tjejer i min klass fick vår sve/eng/tyska lärare att gråta.
Rubriken säger ganska mycket.
Några tjejer i min klass fick vår sve/eng/tyska lärare att gråta.
Japp, redan i femman fick vi hemkunskapsläraren att gråta genom att lägga päron i mjölken och annat festligt.
Vi ägde.
Nej jag har aldrig sätt någon lärare/fröken gråta...
Vi några i klassen var så stökiga att våran vikarie börja gråta.. :evil:
Nja.. men vi var väldigt nära tror jag.
Nej, bara fått dom arga. De är tydligen väldligt starka mentalt. >.<
Ja, det hände en gång, tror att det var i feman eller så var det sexan...men jag tror inte att jag var inblandad i det ...
förra året i 8:an fick min kompis vår bildlärare att gråta bara för att han kallade henne kärring och andra grövre ord
:medieval: jag har skickat en lärare till akuten...hon var allergisk mot mitt hår....lite hårspray i bara..då lipa hon redigt....det sved nog i ögonen=P
Nej men min kompis berättade att en i hans klass hade fått en lärare att gråta genom att säga att hon är så ful att hon borde få sparken
min klass är crazy
kommer inte ihåg när läraren grät men någon gång måste det vara
Jo, vissa lärare har börjat grina. Men de var mesar allihop :D
njaa, tror det var när vi slutade sexan o vi skulle börja en annan skola, om det var glädje tårar eller inte är dock svårt att svara på...
Ja, en gång när en elev började gråta så började läraren också gråta! :lol:
De där snorungarna till åttor gjorde så att den ända bra tyskaläraren slutade på skolan. Hade liksom VG+ på alla prov när vi hade henne men nu har jag bara G+ när vi har en annan som inte kan undervisa på rätt sätt. Hatar åttorna !
↗ till inläggetJo, vissa lärare har börjat grina. Men de var mesar allihop :D
Du lever på skadeglädje, eller hur ?
Har nog inte set någon lärare gråta förutom vår lågstadielärare, när vi slutade trean.
Japp, Många gånger tex när vi limmade fast lådorna i katedern :lol:
en gång i 2an började vår fröken gråta tack vare några pucko ungar
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in