ExorZ Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Någon som vet vad jewelcrafting görGems, Ringar, Halsband Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 (redigerat) då ska jag träna mig till det tränar man det i Exodar Kan man göra pilar till sin pil-båge Redigerat 24 Maj 2008 av Jonas_95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 då ska jag träna mig till det tränar man det i Exodar Kan man göra pilar till sin pil-båge Pilar tror jag Engineering gör. Ja i Exodar. (kanske andra platser men jo det finns i Exodar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fruesgkuas Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Så du menar att bästa alternativet för en level 70 paladin är Alchemy och Engineering? COOLT :P så Alchemy och Tailoring för min 59 Warlock :D A_Z Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 det bästa för alla klasser tills 70 e nog skinning/herbalism elr mining för då har du massor av pengar och sen på 70 kan du göra om till nån riktig proffession för då har du pengar och kan väl typ köpa allt du behöver i mats sen för man tjänar inte direkt så mycket från proffessions när man gör saker och hjälper inte SÅ mycket du klarar dig om jag säger så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 då ska jag träna mig till det tränar man det i Exodar Kan man göra pilar till sin pil-båge Pilar tror jag Engineering gör. Ja i Exodar. (kanske andra platser men jo det finns i Exodar) skill? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 då ska jag träna mig till det tränar man det i Exodar Kan man göra pilar till sin pil-båge Pilar tror jag Engineering gör. Ja i Exodar. (kanske andra platser men jo det finns i Exodar) skill? engineers gör inga pilar bara bullets. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 men kan man lära sig att göra pilar och i såfall vilken proffesion traner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Tydlig guide för nybörjare ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SMASHBROS Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Engeering är bra för twinks och pvp :P Enchanting om man här i hög lvl så kan man köra en instance för low lvls (ensam) och ta alla drops att disenchanta :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 Tja. Är Orc hunter och har bara 1 proffesion och det är att sy, tailoring~. Behöver 1 till, vilket är bra för mig? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 Tja. Är Orc hunter och har bara 1 proffesion och det är att sy, tailoring~. Behöver 1 till, vilket är bra för mig? ^^ Leatherworking / Skinning Skinning / Mining/Herblism Inte Tailoring. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg