💬
Logga in
Fuska.se

Test Server Till Wow Öppen!

30 svar · startad

Test Servrarna kan inte vara uppe jämt. De tar väldigt mycke stryk av all kopiering och sånt.

Tänk på att Test Serven också har 20-30+ WSG, AB och AV matcher igång samtidigt? Tror inte en server mår så bra av 60-90 matcher samtidigt.

Och för er som inte vet har en AV match 80 spelare.

Nivå 6 · Fuskare

test servrarna e bara uppe innan en ny patch!

Nivå 7 · Fuskare

Nej, inte före varenda patch.. Bara före dom STÖRRE patcharna.. ie Talent rewamps osv.

27 Mar 2006

Det var jätte roligt att testa en lvl 60! :D

Men jag undrar två saker; Hur länge får man "låna" gubbarna och när kommer en ny patch?

Nivå 7 · Fuskare

www.wow-europe.com has your awnsers.

↗ till inlägget

Det var jätte roligt att testa en lvl 60! :D

Men jag undrar två saker; Hur länge får man "låna" gubbarna och när kommer en ny patch?

Bara så du visste så är du mycket starkare på orginal charc än dem dära kopiorna.
28 Mar 2006
Nivå 5 · Fuskare

test servern stängdes ida ;)

Nivå 2 · Novis

Jag orkar då inte spela World Of Warcraft. det är tråkigt, man ska spela Lineage 2

↗ till inlägget

Jag orkar då inte spela World Of Warcraft. det är tråkigt, man ska spela Lineage 2

Nej jag spelar helre bra spel.

29 Mar 2006
Nivå 2 · Novis

Tyckte inte det var så värst bra server den bara laggade sönder typ var 5e minut för att dom som inte förstod att man skulle fixa tier 0.5 stack och raidade hela tiden tänk bara på hur mycket lik det låg utanför IF :wacko:

Nivå 7 · Fuskare

Tycker att PTR EU ska bli som PTR US; Att man ska kopiera sin EGEN karaktär och spela med den.. På så sätt skulle det inte finnas lowbie noobs som raidar hela s*tans tiden..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in