Thunder Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Hur mycket poäng får man till baka om man säljer hälften eller allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 vadå, nu henger jag inte med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Om man har köpt en sak så går det att sälja den jag undrar hur mycket man får för den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Jag tror man får hälften. Jag testade att sälja mitt hjul och jag fick 5 poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Japp, hälften får man.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Hälften! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 men om man ändå tänker sä'lja tillbaka den så är det ju ingen idé att man köper..... :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Men om man ångrar sig som t.ex hjul är cet ingaeen idé att köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.