↗ till inläggetRunecape !
Skönt att nån röstar rs också :rolleyes: :lol:
World of Warcraft för att jag gillar inte cs:s
Tycker att Entropia Universe äger alla ovanstående hårt men av dem så väljer jag nog CS eftersom WoW har så dålig grafik, dålig handling och dåligt spelsystem.
CS är bara en formigt, Wow suger pga så fort man har skaffat bland dom bästa gearsen så fixar dom bara ennu bättre det tar aldrig slut, så ja valde Guild Wars inte för ja har spelat det men har beställt de nu :P erkar kul
World Of Warcraft lugnt!!!!Finare me The Burning Crusade!Längtar tills Lich King släpps!!!!
Röstade på CS men andra roliga spel att spela online är GTA San Andreas och Global Operations.
Lirar mkt css atm, så, cs^^
Själv tycker jag cs är bäst, har köpt wow men efter 1 månad tröttnade jag. Cs är nåt som jag inte tröttnar på så lätt.
Spelade WoW fast nu är det tråkigt så jag röstar på CS lirar det för det mesta nu.
wow lätt fast än att jag alldrig har hatt ett eget acc körde på en kompis acc. har nördat rs men det suger balle för man kan inte göra nått om man inte e mem o grafiken suger o tibia e inte bettre. har aldrig spelat gw men cs e skit kul så wow äger allt lätt(utom cs dom e ung lika kul)
ps hatar dom säger att battelfield ska vara med och dom som säger att cs inte ska va me för man kan köra singelplayer me men dom spelen som e här e dom största multiplayer (mmorpg utom cs) spelen(vet inte me tibia o rs men men).
Call of Duty
Jag röstade på World of Warcraft men fy tusan vad jag blev sugen på att spela Rune Scape igen! :)
Röstade på cs, är det enda av dom spelen jag har.
snälla nån det saknas ju flyff flyforfun rösta blankt wow har jag kört men blev ju tråkigt -.-
67 psykeeper =)
Counter-Strike - Guild Wars - Rs
↗ till inläggetDet här är spel man ENDAST kör online, BF serien är inte spel där man endast kör online.Hmm...och så fans inte BF (battelfield) serien me <_< ....den är ju som bästa :D
Soad_token
Css och Hl2 :lol:
Blank röst, alternativen för dåliga, bästa online spelet är bara BF2.
↗ till inläggetSom sagt så är det här spel där man endast kan köra online, man kan inte ENDAST köra online på BF2.Blank röst, alternativen för dåliga, bästa online spelet är bara BF2.
well...tekniskt sätt så kan man ju spela offline på cs också :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in