💬
Logga in
Fuska.se

Man Kommer Inte Undan :)

3 svar · startad

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin
Trådstartare #1

Det är inte svårare och spåra överförningar för att de passerar fler användare ;)

§1.16 och FuskaMynten togs i beslag och varning utdelades till Frozen & Cloud. Stötte på dubbelanvändare men orkar inte ta tag i det just nu.

Frozen skickade 13353 FuskaMynt till Cloud Igår, 19:25:48

Edde skickade 13291 FuskaMynt till Frozen Igår, 17:09:41

Faramir^ skickade 13314 FuskaMynt till Edde 21/03-2006 15:53

Rowyn^ skickade 13130 FuskaMynt till Faramir^ 19/03-2006 18:06

Legolas95 skickade 13105 FuskaMynt till Rowyn^ 18/03-2006 16:43

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag, Escaflowne och chihuahua (tror jag o.O) hade ungefär samma diskution runt 7 tiden idag ;p

Dubbelanvändarna, d.v.s 12 st reggade på samma IP.

Och jag påstod att de hade skickat FM sins imellan.

Hursomhelst, hur kan du se om det är någon som skickar FM till samma IP som ens egen o.O? Lite fundersam över om du kollar alla som har skickat FM till någon, eller om det görs automatiskt?

24 Mar 2006
Nivå 9 · Veteranfuskare

var också väldigt misstänksam över att först var det en som hade 13000 fm, sedan var det en annan och den förra hade nästan inga.

du föressten, checka om Hej^ har skickat några fm till någon, "hon" spammade ju ner forumet och hade clouds och de andras ip. kanske var det en offeranvändare bara för att få mer fm och skicka till andra användare?

27 Mar 2006
Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin
Trådstartare #4

Alla FuskaMynt överförningar loggas och sedan finns det ett automatiskt system som kollar efter olika mönster såsom

- Stora överförningar

- Många överförningar mellan vissa konton

- Samma IP

Dock är det inte riktigt färdigt utvecklat, så får ofta kolla loggar manuellt även om en hel del fastnar. Anledningen till denna tråden var dock att jag tyckte det var lite extremt med så många användare.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in