Ogri Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Jag får panik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Jag skulle nog ta och gömma mej i skydds rummet och ta med mej lite käk. Eller inte lite föresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 jag skulle vilja vara med i ett riktigt krig så länge jag inte dör eller får skador för livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 #1: Om min familj hade pengar nog skulle jag vilja flytta till något land som inte har haft krig på länge. #2: Skulle sätta mig och min familj i vårt skyddsrum och blivit skitskraj och bett (stavning?) för mitt liv. Jag tror inte man skulle sagt "Jag ska kämpa för mitt land in i det sista!" och gripit tag om en ak-5 och gått ut i kriget. Den verkliga reaktionen är nog inte så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Panik skulle jag också få... men jag skulle väl sticka ner i ett skyddsrum och hoppas på att inget händer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 jag skulle ha tasgit det lugnt och följt kriget med tv:n jag tror nog att dom vi slåss mot bombar stockholm istället för västra värmland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 jag skulle blivit skitskraj ! men om något land krigar mot sverige får dom ju hela j*vla EU på sig så då blir det knivigt för dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Sedan kan ju Sveriges neutralitet i WW2 diskuteras. Dessutom är det bara skit att vara alliansfri. nja helt neutrala var vi kanske inte, vi hjälpte ju på sätt å vis nazzarna genom att låta dem köra igenom sverige till norge + att vi gav dem vissa vapen om jag inte minns helt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 hjälpte svärge nazi-tyskland :o fyfan vicken dålig stil ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 vad har har hört så skickade vi järnmalm te nazzarna så att dom kunde göra vapen vad har har hört så skickade vi järnmalm te nazzarna så att dom kunde göra vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Vi lät dem passera genom vårt land också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 jag skulle vilja vara med i ett riktigt krig så länge jag inte dör eller får skador för livet. Risken finns alltid, så jag tror nog inte att du skulle vilja vara med i ett krig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.