Jag får panik
Kriget Är Här!
Jag skulle nog ta och gömma mej i skydds rummet och ta med mej lite käk. Eller inte lite föresten.
jag skulle vilja vara med i ett riktigt krig så länge jag inte dör eller får skador för livet.
#1: Om min familj hade pengar nog skulle jag vilja flytta till något land som inte har haft krig på länge.
#2: Skulle sätta mig och min familj i vårt skyddsrum och blivit skitskraj och bett (stavning?) för mitt liv.
Jag tror inte man skulle sagt "Jag ska kämpa för mitt land in i det sista!" och gripit tag om en ak-5 och gått ut i kriget. Den verkliga reaktionen är nog inte så.
Panik skulle jag också få... men jag skulle väl sticka ner i ett skyddsrum och hoppas på att inget händer...
jag skulle ha tasgit det lugnt och följt kriget med tv:n jag tror nog att dom vi slåss mot bombar stockholm istället för västra värmland.
jag skulle blivit skitskraj !
men om något land krigar mot sverige får dom ju hela j*vla EU på sig så då blir det knivigt för dom...
↗ till inläggetnja helt neutrala var vi kanske inte, vi hjälpte ju på sätt å vis nazzarna genom att låta dem köra igenom sverige till norge + att vi gav dem vissa vapen om jag inte minns helt felSedan kan ju Sveriges neutralitet i WW2 diskuteras. Dessutom är det bara skit att vara alliansfri.
hjälpte svärge nazi-tyskland :o fyfan vicken dålig stil !
vad har har hört så skickade vi järnmalm te nazzarna så att dom kunde göra vapen
vad har har hört så skickade vi järnmalm te nazzarna så att dom kunde göra vapen
Vi lät dem passera genom vårt land också...
↗ till inläggetRisken finns alltid, så jag tror nog inte att du skulle vilja vara med i ett krig.jag skulle vilja vara med i ett riktigt krig så länge jag inte dör eller får skador för livet.
↗ till inläggetjag skulle vilja vara med i ett riktigt krig så länge jag inte dör eller får skador för livet.
alltså, inte för att vara elak eller något. men är du dum i huvudet ?
Han tror det är som att spela Battlefield2 eller Counterstrike.
↗ till inläggetjag skulle vilja vara med i ett riktigt krig så länge jag inte dör eller får skador för livet.
Även om du varit med i krig och klarat dig utan fysiska skador tror jag att du nog skulle fått men för livet efter de hemskheter du troligtvis fått se.
Men hallå tänk till lite Dave. Att spela Battlefield2 eller Cs är inte likadant som att kriga på riktigt. Man "spwanar" liksom inte om igen.
Bort med det.
varför citerade du oss då ?
Bra fråga :S
Vad jag tror är att Dave tror att det är som att hålla i en leksakspistol och bara skjuta.
Dave kanske ville kämpa för sitt land men gärna också slippa skador, låter inte så idiotiskt för mig.
Om han verkligen vill det så får han ta och ansöka till lumpen. Han kan inte bara gå in i en trupp :s? Håller du inte med?