Hoppa till innehåll

Kriget Är Här!


Shaddy
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 476
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Antingen så skulle jag bli så skraj så att jag inte vågar göra något eller så skulle jag ta livet av någon fiende när jag får schansen utan att någon annan ser och dödar mig. Eller bara sitta hemma och vänta tills vi blir befriade från vårat onda land med alla dessa skatter :medieval:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ta tag i ett kärnvapen och kämpa för mitt land :medieval:  :medieval:

 

Antar att du är oseriös... annars tycker jag synd om dig.

 

Antar också att du är oseriös med att du skulle slåss för ditt land... 10år gammal...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså, man får använda kärnvapen om man vill, men eftersom både Nato och FN anser det fel (dessutom att ett litet skit land som sverige använder dem) så kommer Nato troligen förklara krig mot sverige. Och ja Storbrittanien är medlemmar i både FN och Nato och har kärnvapen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Alltså, man får använda kärnvapen om man vill, men eftersom både Nato och FN anser det fel (dessutom att ett litet skit land som sverige använder dem) så kommer Nato troligen förklara krig mot sverige. Och ja Storbrittanien är medlemmar i både FN och Nato och har kärnvapen.

 

Mja starta krig? ;)

Om Sverige har Kärnkraftvapen så kan de lätt svara på anfallet om någon skulle attackera. Kan vara därför Sovjet & USA inte har krigat mot varandra under Kalla Kriget. Rädslan över att andra länder har Kärnvapen som de själva. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...