Äntligen har Demot släppts !! ( (DU kan hämta det HäR ))
Demot öppnar vägen för ett populärtOnlinespel till hösten som jag absolut ska ska skaffa !!
den måste man ju bara ha ^^... men nackdelen är ju att man kommer behöva hyffsat bra dator
↗ till inläggetden måste man ju bara ha ^^... men nackdelen är ju att man kommer behöva hyffsat bra dator
mmmm, jag behöver absolut en ny....:(
e det till pc?? vad kommer det att kosta??
ehh hurm hurm
Bf2142 kommer baseras på samma motor som ligger bakom bf2 så om er dator klarar bf2 så borde den klara bf2142.
bf2142 kommer ungefär bli som bf vietnam som var baserad på samma motor som bf1942
jag hatade BF2 motorn så BF2142 blir nog inget för mig.
Drar upp tråden då demot släppts.
Någon som testat att spela? Själv tycker jag det är kul.
På BF Vietnam är botarna bättre, tycker jag iaf.
Exempelvis om du ropar begär transport när en kille sitter i helikopter så landar han om han flyger eller bara väntarom han är på marken.
I BF2 får dom aldrig en tanke på att plocka upp dig eller stanna kvar.
I BF Vietnam så kommer killarna och plockar upp dig i tex. bilar, tillskillnad från BF2 där dom bara stannar.
↗ till inläggetVem f*n bryr sig om tröga bottar? Man ska spela online!På BF Vietnam är botarna bättre, tycker jag iaf.
Exempelvis om du ropar begär transport när en kille sitter i helikopter så landar han om han flyger eller bara väntarom han är på marken.
I BF2 får dom aldrig en tanke på att plocka upp dig eller stanna kvar.
I BF Vietnam så kommer killarna och plockar upp dig i tex. bilar, tillskillnad från BF2 där dom bara stannar.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in