Putside Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 -Jag har ändrat åsikter om invandring, kristna och deras tro, och homosexualitet.- Jag har insett att mina åsikter om homosexualitet har varit fel, de flesta. Jag är inte helt säker på delen om "skadade hormoner", men det var ju nåt ja såg på discovery. också, som jag har sagt tidigare, så har alla människor rätt till kärleken de tycker är rätt. men, huvudsaken här är att jag vill att ni ska veta att jag nu repspekterar (det har jag alltid gjort men jag pratar lite väl generelt i åsikterna) folks sexuella läggning, ingen har rätt att kritisera den och jag har nu slutat med det helt. som sagt (även i tråden om kristen tro, och muslimer och irak), hoppas ni kan förlåta min gamla åsikter Amagad, bra Kaktus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Vad han skrev förut var nästan (eller så var det) så grovt att det var ett lagbrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 enligt mig skulle jag nog säga -överdrivet-, men låt oss glömma mitt gamla strunt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kaktus-mannen Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Min kompis kaktus-killen har vuxit upp :student: . (till skillnad från mig? tänker ni) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 (redigerat) det finns ju olika grader av- i brist på ett bättre ord -"bögighet" precis som det finns olika grader av dumhet, smarthet, snygghet, modighet, fullhet o.s.v. man borde vara varsam med alla xtrema personer. Redigerat 2 Juli 2006 av DoS_37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Men jag gillar OOIE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 har inget imot homosexuella ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.