💬
Logga in
Fuska.se

Vad Tycker Ni Om Kampsporter?

14 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Undrar vad ni tycker om dessa kampsporter

Kungfu

Thai Boxning

Judo

Shangolin Kunguf

Jet-Kun-Do

Eftersom jag går på dem och har gjort det ett tag och nu vill jag veta vad andra tycker om det.

Nivå 6 · Fuskare

Tja, det är ju härligt att slåss, deet kan få förneka... Men kampsport är ganska löjligt ändå tycker jag. Jag tog "Jodå, så länge dem inte använder det på mig så."

Det är bra att folk lär sig att försvara sig själva. :)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Det är ju alltid bra att kunna försvara sig själv om man skulle bli överfallen eller något så det är bra att lära sig.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Bara de inte använder det på mig så är det lungt

29 Mar 2006
Nivå 4 · Lärling

hehe...det e coolt med kampsporter=D

Nivå 5 · Fuskare

Nha.. vet inte om det är så kul. Men jag tog; Jodå, så länge dem inte använder det på mig så.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Tycker att det är bra ifall man enbart försvarar sig, och att man inte ska gå på vem som helst bara för att man är " Stark " .

Jodå, så länge dem inte använder det på mig så.

Som fusion sa, alla dessa som har utövat kampsport som sen kommer och hotar någon med spö gillar jag inte. Det ska användas i försvar och inget annat.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Det där i mitten tog jag.

Nivå 10 · Veteranfuskare

3 altenativet tog jag, fast det är inte roligt att atackera andra, om man sparkar nån så sträker man sig :( då får man ont :(

30 Mar 2006
Nivå 7 · Fuskare

det är bra för man lär sig förvsvara sig själv

själv går jag i judo

17 Apr 2006
Nivå 6 · Fuskare

Det är väll bra att kunna försvara sig.

Nivå 2 · Novis

jag tycker att det e bra för man lär sig försvara sig gick själv i karate innan tidens begynelse

fast kick boxnig tai boxning å vanlig boxning(<-som jag gått i) tycker inte jag e kampsport mer rå styrka å utämning av energi fast det e mycket teknik oxå

14 May 2006
Nivå 16 · Legendfuskare

Det är bra att folk lär sig att försvara sig själva,

jag har orange bälte i judo, min kompis har brunt i Ju-jut-su

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in