jag räddar inte idioter.... men ni kan ju tänka på att inte spamma så mycket också....
och bilden han la in verkar ju inte funka, så om ni vill se hur ett DC ser ut så kan ni ju klicka på min länk....
jag räddar inte idioter.... men ni kan ju tänka på att inte spamma så mycket också....
och bilden han la in verkar ju inte funka, så om ni vill se hur ett DC ser ut så kan ni ju klicka på min länk....
det roligaste spelet är Jet set radio och du Ozoon varför hata nintendo som är så bra
för att sega sony och microsoft är bättre!?det roligaste spelet är Jet set radio och du Ozoon varför hata nintendo som är så bra
jag håller med dig allsmäktiga Ozoon(Ozoon @ 13/04-2004 00:08:17)det roligaste spelet är Jet set radio och du Ozoon varför hata nintendo som är så bra
för att sega sony och microsoft är bättre!?
dreamcast är ju så bra men gick i kångkurs men vilka har dreamcast här??
jag!!!!!!
jag med! B)
har ca 70 spel också!
så många oj måste spelat mycke va den allsmäktige Ozoonjag med! B)
har ca 70 spel också!
har inte spelat alla, köpte det begagnat, har spelat ca 10-20st..
En sån har jag aldrig sätt för :Dingen av bilderna funkade så... här får duu en länk http://images.google.se/imgres?imgurl=stat...DUTF-8%26sa%3DN
synd om dig! det är världens bästa konsoll
Ozoon nintendo ska man inte hata!...
varför inte, går alldeles utmärkt för mig!
baloo_boy, vad är det för skillnad på jet grind radio och jet set radio? jag har bara jet grind...
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in