hehe!
tack isåfall :P
men jag tror det är ett A p R i L s K ä M t
men om det blir så så har du ju fuskavip :P
kan jag få dina fm iallafall?;)
hehe!
tack isåfall :P
men jag tror det är ett A p R i L s K ä M t
men om det blir så så har du ju fuskavip :P
kan jag få dina fm iallafall?;)
↗ till inläggetVarför kallar du oss spammare? :STyp spammare, som Pontarn och Fusion.
↗ till inläggetTyp spammare, som Pontarn och Fusion.
Vet inte varför han kallar dig spammare men jag vet varför han kallar fusion spammare tror jag :)
nu kommer forummedlemmarna att minskas med ca 3000 :P
varför?!?!?!?!
↗ till inläggetSalzalada är väl bara avundsjuk :P.Typ spammare, som Pontarn och Fusion.
Om det inte är ett skämt så tycker jag att det här är jättebra. Det är ju som Admin säger vad gör oaktiva medlemmar för nytta egentligen.
Hahaha.. Att det är fortfarande folk som tror på det är amazing :rolleyes:
hehe visst e de ^_^
Ska jag tro på detta. Det är ju första April men jag kanske har fel.
Jag tror inte på detta, jag är lättlurad. :P Men jag har ändå tänkt på att skaffa FuskaVIP. Jag fixar det nu, så om detta nu inte är ett a-p-r-i-l-s-k-ä-m-t så behöver jag inte oroa mig. <_<
Asså det måste ju vara ett a-prilskämt för annars skulle man ju kunna skriva det vanligt. Men det är bra för det är många som skaffar Fuska-Vip :P
jag tror inte att det är ett skämt <_<
det är ett skämt..........(tror jag)
f*n... Aja. Det varade så länge man kunde. Låta den nya generationen få ta över våra jobb. Godspeed!
Jag är inte hotad för jag har Fuska VIP.
Betyder inte det att alla nya medlämmar försvinner?
Yey jag är säker.
Nepp, Miglot. Har du inte hunnit skriva 100 Inlägg innan kl. 19.00 eller skaffat Vip åker du ut härifrån och du kan inte längre bli medlem. De bannar din IP adress här. :)
lol ne de gör de inte :P
↗ till inläggetafsdMåste man skriva 100 inlägg idag, eller är det att man ska ha gjort det?