Gäst Sandkaka Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 (redigerat) Hej! Nu är jag färdig med mitt index till min sida där man ska kunna klicka sig vidare till de tre olika "sidorna", dock är dessa länkar *döda*, de leder ingenstans mer än till en vanlig felsida. Detta är pågrund av att min hemsida inte är uppladdad ännu. MEN, nu när jag laddat upp flashen för att testa kommer jag inte ens till en felsida när jag klickar på länkarna. Vad är felet? Vet flashen att det inte är en riktig sida så att den inte bryr sig om att visa den eller har jag gjort fel? ~Daniel Edit: Jag kommer vidare till felsidan (jag ska komma till felsidan) efter typ 10-20 klick.. Vad kan vara felet? Redigerat 2 April 2006 av katten Citera
NossLoad Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 (redigerat) Menar du att du har en text som ska leda till en annan frame/scene eller... Menar du att du har en text som ska leda till en annan php,html,asp osv sida? Redigerat 1 April 2006 av NossLoad Citera
NossLoad Skrivet 6 April 2006 Rapport Skrivet 6 April 2006 (redigerat) jaja... Ifall det är en vanlig text som ska leda till en annan sida så ska du göra så här. 1. Markera texten som ska leda till sidan på din hemsida. 2. Längst ner i informations vältet står det vilken typ av text sort det ska vara. Välj Device-Font. (eller vad det står) 3. Längst ner informations rutan på fönstret så ser du att det står "Link" med ett fält bredvid. 4. Skriv din länk i fältet. 5. Nu ser du att fältet bredvid blir användbart. 6. Tryck på fältet och välj det sätt du vill sidan ska öppnas på t.ex _blank,parent o.s.v 7. Nu är texten en länk som garanterat funkar. Hoppas det hjälpte :D Redigerat 6 April 2006 av NossLoad Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.