jag spelade cs nys och då hörde jag några som hadde typ skämt pipiga röster i micken hur får man såna... :blink: går det att ladda ner eller ställaer man in det? :blink:
Pipig Röst Imick Till Cs 1,6
Kanske ett röstförvrängar-program?
vet du vart man kan ladda ner det ?
sök på voice changer på download.com har haft det man kan ha fult mörk röst oxå haha..:D
tack :) vilken av dom e den pipiga rösten :rolleyes:
↗ till inläggettack :) vilken av dom e den pipiga rösten :rolleyes:
ey! var det möjligen inte mig du hörde?? jag hette Bamse!
hur gjorde du då? Vitdom.
↗ till inläggetom du menar om det var av dig jag fick rösten men det var ja just det en som hete bamse och han var inne på en kniv barna och pratade med en annan som också hadde den rösten ;)tack :) vilken av dom e den pipiga rösten :rolleyes:
men voice changer är ju bara an trial.. finns det inget gratis program?
↗ till inläggettack :) vilken av dom e den pipiga rösten :rolleyes:
Då var det jag. :lol:
Vitdom, varför säger du inte hur man gör?
↗ till inläggetja det undrar jag också :)Vitdom, varför säger du inte hur man gör?
det finns AV VCS 3.0 det pogramet har jag då kan men ta och göra tjej röst och kille och gammal kvinna osv Skt kul
Han har ingen röstförvrängare, bara en pipig röst!
↗ till inläggetkan du skicka det via msn plz adda mig [email protected] :cool:det finns AV VCS 3.0 det pogramet har jag då kan men ta och göra tjej röst och kille och gammal kvinna osv Skt kul
det finns AV VCS 3.0 det pogramet har jag då kan men ta och göra tjej röst och kille och gammal kvinna osv Skt kul
Men man måste ju registrera sig och det funkar ej för mig, och var laddar du ner det?
kan du skicka det via msn plz adda mig [email protected] :cool:
Har du fått programmet av han ?
Varför inte använda google nån gång!?
BTT:
Kommer detta att försämra prestandan på spelet medans det är igång?