💬
Logga in
Fuska.se

Pokemon Sapphire/ruby

32 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

vad e gemshark och Pokemon Colloseum???

29 Feb 2004
Nivå 0 · Nykomling

jag undrar också hur man får jirachi och deyox och vad är GEMSHARK??????????

Nivå 0 · Nykomling

snälla jag vill så gärna ha jirachi och deyox och jag undrar också vad GEMSHARK är och var man får den

Nivå 0 · Nykomling

:D

Gameshark är en fusk grej som man använder till Game Boy. Man kan ex. få skit mycket pengar, alla pokemon och mycket mer.

Pokemon Colloseum är precis som Pokemon Stadium 1 & 2 fast med nyare pokemon och mycket bättre grafik!

Nivå 0 · Nykomling

var köper man den då :huh:

Nivå 1 · Novis

det finns ingen utvekling på lantrunt!!!!! :angry:

Nivå 5 · Fuskare

Gameshark är en fusk grej som man använder till Game Boy. Man kan ex. få skit mycket pengar, alla pokemon och mycket mer.

Pokemon Colloseum är precis som Pokemon Stadium 1 & 2 fast med nyare pokemon och mycket bättre grafik!

inte bara man ska gå runt som i ruby och sapphire men man slåss som på stadium spelen
1 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling

är det någon som vill veta hur man får regice,regirock eller registeel så fråga bara mig :D

Nivå 0 · Nykomling

regice och regirock och registeel är jätte sälsynta och är jätte bra i alla fall registeel han är bara svag mot två pokemon på hela spelet B)

2 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling

nehä om ingen vill veta det så kan vi prata om något annat <_<

Nivå 3 · Lärling

men kan någon säga hur gameshark fungerar när man går in på nån sida där det finns såna game sharks så är det bara en massa siffror! :( :( :( :( :(

Nivå 0 · Nykomling

nej jag vet inte heller :huh:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in