vad e gemshark och Pokemon Colloseum???
Pokemon Sapphire/ruby
jag undrar också hur man får jirachi och deyox och vad är GEMSHARK??????????
snälla jag vill så gärna ha jirachi och deyox och jag undrar också vad GEMSHARK är och var man får den
:D
Gameshark är en fusk grej som man använder till Game Boy. Man kan ex. få skit mycket pengar, alla pokemon och mycket mer.
Pokemon Colloseum är precis som Pokemon Stadium 1 & 2 fast med nyare pokemon och mycket bättre grafik!
var köper man den då :huh:
det finns ingen utvekling på lantrunt!!!!! :angry:
inte bara man ska gå runt som i ruby och sapphire men man slåss som på stadium spelenGameshark är en fusk grej som man använder till Game Boy. Man kan ex. få skit mycket pengar, alla pokemon och mycket mer.
Pokemon Colloseum är precis som Pokemon Stadium 1 & 2 fast med nyare pokemon och mycket bättre grafik!
är det någon som vill veta hur man får regice,regirock eller registeel så fråga bara mig :D
regice och regirock och registeel är jätte sälsynta och är jätte bra i alla fall registeel han är bara svag mot två pokemon på hela spelet B)
nehä om ingen vill veta det så kan vi prata om något annat <_<
men kan någon säga hur gameshark fungerar när man går in på nån sida där det finns såna game sharks så är det bara en massa siffror! :( :( :( :( :(
nej jag vet inte heller :huh: