Har varit hos den hunden som ska ge den till mig.. men jag får inget o.o Han säger att han inte kan hitta någon uppkoppling eller något.
Kan någon beskriva säga till mig hur man ska göra för att få den ? Helst "steg för steg" .. Tack.
Har varit hos den hunden som ska ge den till mig.. men jag får inget o.o Han säger att han inte kan hitta någon uppkoppling eller något.
Kan någon beskriva säga till mig hur man ska göra för att få den ? Helst "steg för steg" .. Tack.
Om du inte har en uppkoppling kan inte Nintendo WFC generera en kod till dig.
Är detta ditt första Nintendo Wi-Fi spel?
Jag har för mig att man fick med en Wi-Fi handbok. Läs igenom den. Det står något om en Wireless Router. Jag vet inte vad det är men jag antog att det var ett trådlöst-grejs som vi har i huset för att få bredband från kontoret.
Har läst den. fattar ingenting. Ja detta är mitt första wi-fi spel. Hur får jag uppkoppling då ?
Ehm...
Om det är ditt första så är det lite svårare att sätta upp allting...
Mario Kart DS var lättare och eftersom inställningarna skrivs ner på DS:et så behövde jag inte göra det för AC.
k men det är väl ungefär det samma ?
Jo men man måste göra fel med vilje för att få fram menyn.
Hur menar du ?
Vet inte jag pratarkonstigt :/
men, hur gjorde du ? Kommer du ihåg det ?
Om du inte har ett trådlöst internet behöver du en Nintendo Wi-fi USB connector.
"Kan någon beskriva säga till mig hur man ska göra för att få den ? Helst "steg för steg" .. Tack. "
Och när jag fixat den vad ska jag göra då ?
↗ till inlägget"Kan någon beskriva säga till mig hur man ska göra för att få den ? Helst "steg för steg" .. Tack. "
Och när jag fixat den vad ska jag göra då ?
Har du trådlöst internet eller har du en USb connector???
inget utav det =/ men kan fixa en usb.
var kan man köpa en USB connector?
Då behöver du en USB connector annars kan du inte utnyttja wi fi.
Okej. Tack ska köpa den i kväll
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in