puret Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 "Kan någon beskriva säga till mig hur man ska göra för att få den ? Helst "steg för steg" .. Tack. " Och när jag fixat den vad ska jag göra då ? Har du trådlöst internet eller har du en USb connector??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 5 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 inget utav det =/ men kan fixa en usb. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 var kan man köpa en USB connector? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puret Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Då behöver du en USB connector annars kan du inte utnyttja wi fi. http://www.webhallen.com/prod.php?id=49078 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 (redigerat) Okej. Tack ska köpa den i kväll Redigerat 6 April 2006 av Snooze Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg