💬
Logga in
Fuska.se

Class På Wow

40 svar · startad

Rouge är ju tråkiga. Ända som är bra att dem slår snabbt och kan använda stealth.

Själv är jag en druid fast funderar på och bli warrior.

Dessutom tål inte Rouge så mycket stryk.

Senast ändrad:

9 Apr 2006
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #22

tjaa har vatt druid och dem använder soma tråkiga taktik som mage män när man är djur så kanske det är roligare ;) och warrior är as trågika dem man trycker bara på heronic strike hela tiden

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

tjaa har vatt druid och dem använder soma tråkiga taktik som mage män när man är djur så kanske det är roligare ;)  och warrior är as trågika dem man trycker bara på heronic strike hela tiden

gör det i en instance och du blir hatad av alla(som warrior alltså).

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

tjaa har vatt druid och dem använder soma tråkiga taktik som mage män när man är djur så kanske det är roligare ;)  och warrior är as trågika dem man trycker bara på heronic strike hela tiden

"Trycker bara på heronic strike hela tiden".

Skojar du eller?

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #25

nopp.

det är den ända saken som är nönvändi och så använder man dän där snabbhets grejen också

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

nopp.

det är den ända saken som är nönvändi och så använder man dän där snabbhets grejen också

då kan du inte ha spelat warrior mycket för du kan inte hålla aggro genom bara heroic strike du måste använda saker som sunder armor, taunt och sådant med.

10 Apr 2006
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

nopp.

Är du dum eller? Hur gammal är du? 6?
Nivå 6 · Fuskare

haha ja...

gör en druid!

11 Apr 2006
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #29

asså, själv klart har warrior andra attacker men man kan ju inte vinna strider med dem så jätte lätt för att de är typ så t.ex fiendes equip blir sämre å sont det fattar väll jag med, men dem attackerna som är bra är ju typ bara heronic strike. ialla fall så långt som jag kom så sluta och vara så krångliga

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

asså, själv klart har warrior andra attacker men man kan ju inte vinna strider med dem så jätte lätt för att de är typ så t.ex fiendes equip blir sämre å sont det fattar väll jag med, men dem attackerna som är bra är ju typ bara heronic strike. ialla fall så långt som jag kom så sluta och vara så krångliga

vad gick du till för lvl då? 4?

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #31

18

Nivå 3 · Lärling

Gjorde du någon instance och TANKADE då? Ja, spelade du så som du säger så blev du troligtvis kickad på 2 röda sekunder.

Nivå 6 · Fuskare

http://forum.fuska.se/Favorit_Class-t62455.html

där finns en omröstning på klasserna! just nu leder druid tror jag :D

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #34

jag sa innan att jag inte gillade druid men jag körde den bara till lv.11 eller blir det kul man är ett djur?

Nivå 6 · Fuskare

jaså, läste inte det :P

och ja, man blir owerpowered som djur!

man springer alltid snabbare föruom i björnform!

catform=30% snabbare (med talents)

travelform=40%snabbare (inga talents behövs)

Gillar du och fo stora crit hit so ska du vara warrior. De blir otroligt starka efter lv 40.

12 Apr 2006
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Gillar du och fo stora crit hit so ska du vara warrior. De blir otroligt starka efter lv 40.

Warriors med fury spec åtminstonde. Jag är fury. :lol:

Senast ändrad:

14 Apr 2006
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #38

jag fattar inte vad ni snackar om ;) vadå fury och alt det där blir warrior roligare sen eller vad då

Senast ändrad:

Rogues är roliga och attackerar jävligt fort, dem klarar dock inte så mycket stryk. :(

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

jag fattar inte vad ni snackar om ;)  vadå fury och alt det där blir warrior roligare sen eller vad då

Fury är en talent spec som warrior och man kan få enotmt stora crits i fury om man tar sina talents rätt där 30+ om man har ett bra vapen börjar warrior crita som galningar

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in