💬
Logga in
Fuska.se

Class På Wow

40 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

jag vill ha nån class att var på wow och vet inte vilket som är kul :( just nu är jag paladina och de är tråkigt eller blir det roligare sen?

jag är alliance så jag kan inte var shaman

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

paladin?

blacksmith?

fast om du vill göra roliga saker så ta engineering!

Edit:stavfel

Senast ändrad:

Ha mining och blacksmithing om du är paladin.

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #4

he he! menade typ warrior eller så... class hette de ja har ändrat de i den första texten nu :)

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

inte för att det är roligast men... det är det bästa som paladin!

Paladin är en ras med en del av warrior och kan ha alla armours. Så ta Black smithing och Mining!

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

just nu är jag paladina och de är tråkigt eller blir det roligare sen?

paladin är allmänt sett den tråkigaste klassen, men det är säkert roligt med en höglevlad paladin också :P

Du skulle bara veta vilka bra armour paladins kan bära när dem nåt lv 50-60.

Ska man ha en warrior så ska man istället ta paladin. För att det är hel klart samma class bara olika spell.

Nivå 6 · Fuskare

paladins har nästan bara heal och sköldattacker, medans warriors har massa attackmagier

det är därför dom ofta räknas som den tråkigaste!

Därför ska man ha paladin som tank. Använd magisköld. Resten får skjuta alla spell på monstret.

Nivå 6 · Fuskare

men warriors har mera "aggromagier"

Nivå 4 · Lärling Moderator

Dessutom så skadar warriors mera om dom deras rage går upp, därför är det också bra att låta dom bli attackerade.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Därför ska man ha paladin som tank. Använd magisköld. Resten får skjuta alla spell på monstret.

warriors är bättre tanks pga mer aggro dragen av attacker, taunt, defensive stance och dom har mer armor och hp generellt sett genom att paladins måste tänka på mana med.

7 Apr 2006
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #14

asså jag vill bara ha en class som är rolig har tängt på rouge ;)

och mail är inte så speciet snyggt bra men fult rouge har dem snyggast armor tycket jag.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

asså jag vill bara ha en class som är rolig har tängt på rouge ;)

och mail är inte så speciet snyggt bra men fult rouge har dem snyggast armor tycket jag.

Rogue sägs vara bland dom klasser man måste vara mest aktiv med och som är bland dom roligaste att köra med. Men plate armor är överlägset snyggast enligt mig.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #16

har inte använt plate än ;)

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Plate kan man bara använda i lvl 40 och om man e Warrior om ja inte minns helt fel

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Paladins med.

1. rogues e skitroliga

2. NEEEEJ Paladins ska ha Tailoring o Leatherworking

3. Paladins och Warriors är nästan lika bra som tank. Så länge paladinen lyckas hålla aggro me feg-skölden så.

8 Apr 2006

paladiner kan bara va allinace

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in