💬
Logga in
Fuska.se

Eb Games Suger Som f*n Nuförtiden!

7 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Jag bryr mig inte, jag ska sluta gå till EB Games, förut ägde det men nu suger det som f*n. Idag gick jag och min kompis till EB Games och skulle lämna in spel och då sa personalen: Tyvär, du måste vara minst 15 år för att lämna in spel. Jag och min kompis blev skit sura! :angry: Och om man måste vara minst 15 år varför skrev dem då inte in regeln på tidningen?! Snåla j*vlar. Och jag tänker också sluta gå dit för att det är så jäkla dåliga priser. Tex DBZ: Budokai Tenkaichi kostar 699:- hos EB Games men hos Siba kostar den bara 449:- har jag sett. Spelet kom ju ut i Oktober så varför ska spelet vara så dyrt?!

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Börja att gå till GAME istället då eller köp spelen på SIBA, El Giganten eller On-Off.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #3

Vem håller med min åsikt???

Kan stäma att dom är skit åt h*lvete men det är fel forum.

Nivå 4 · Lärling

jag håller inte med EBgames e bäst!!!

oj då. undra vad som händer när Siyuro kommer tillbaka...

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag bryr mig inte, jag ska sluta gå till EB Games, förut ägde det men nu suger det som f*n. Idag gick jag och min kompis till EB Games och skulle lämna in spel och då sa personalen: Tyvär, du måste vara minst 15 år för att lämna in spel. Jag och min kompis blev skit sura! :angry: Och om man måste vara minst 15 år varför skrev dem då inte in regeln på tidningen?! Snåla j*vlar. Och jag tänker också sluta gå dit för att det är så jäkla dåliga priser. Tex DBZ: Budokai Tenkaichi kostar 699:- hos EB Games men hos Siba kostar den bara 449:- har jag sett. Spelet kom ju ut i Oktober så varför ska spelet vara så dyrt?!

Ha ha 15 år..
Nivå 9 · Veteranfuskare

jao då vet vi... ser ingen anledning till att ha denna tråd öppen, fel forum dessutom. mejla dem eller skriv en pricerunner recension om dem är ett tips.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.