det där var väldigt onödigt att skriva om man har problem så ska man göra egna länkar
ps admin kan låsa det här nu fö5r jag har fått hjälp
det där var väldigt onödigt att skriva om man har problem så ska man göra egna länkar
ps admin kan låsa det här nu fö5r jag har fått hjälp
*host* enligt admin får man inte skriva så här *host*..jag har fått en varning för det där... Jag bara sa det så han inte fortsatte..
Jag hade också tagit i sönder svärdet jag tror att man måste klara fire tempel sen gå till han du fik (köpte) svärdet av prata med han sen går du till den tjocke gubben som saknar sina arbetare men du ska ta till baka hans arbetare tror jag men prata med han så kan du få ett anat eller dit lagat. Jag to det andra. tror det var så man gjorde ^_^
har du problem??
Man kan varpa sig till Lake hylia för att få gLOSÖGONGRODANOBS. kom ihåg att vara förberedd med att galoppera iväg med epona och att du inte får teleportera "warpa" dig någonstans
nej de kan man inte, tiden går ut, man har bara en sek när man kommer fram till lake hylia.
jag har ju gjort det själv
jaha, men jag kunde inte de...
okej....i min guide står det också att man kan varpa sig dit på en tiondelssekund (snabbt..)
VA? hur då?
det undrar ja me jag har inte lyckats så snäla beräta hur jag fick rida ditt med epona
asså om man spelar Serenad of water varpar man sig på på Ungefä en tiondels sekund till lake hyliaVA? hur då?
alla låtarna som e färgade och e på andra raden (när man klickar på start) e Warpsånger!
nää...det menar du inte...
vadå? det vet väll ente alla! du behöver ente reta mig!
nu bler jag sur! :(
jo, men det är ju klart att Nästan alla vet att de färgade är Warplåtar!
jaja men det spelar ingen roll nu...
nu vet iallafall de som inte visste det och som har kollat i denna länken det!
i eld templet så säger en gorgon att man ska spela en låt så kommer man dit man inte kommer anars :huh: :( :unsure: <_<
det är sånna stenar som man ska spela Song of Time framför så flyttas dem!
eller den i temple of time...
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in