💬
Logga in
Fuska.se

Secret Base

19 svar · startad

när man har en secret base så finns det hål i marken i visa baser. hur gör man för att da bort dom :huh:

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Man kan inte det tror jag... men jag vet... De e himlans irriterande.... Ta en annan secret base i sånna fall.... onödigt med stor text tycker jag

Nivå 9 · Veteranfuskare

Var hittar man secret power?

Nivå 5 · Fuskare

Man kan inte det tror jag... men jag vet... De e himlans irriterande.... Ta en annan secret base i sånna fall.... onödigt med stor text tycker jag

Joho! Det går att göra det om man klarar Elite Four först! Sen kan det ta ett tag så ser man i tven att den är på och om det står nåt med varuhuset i Lilycove så är det så att man kan handla olika saker där och där finns en sak som täcker hålen! :)
2 Feb 2004
Nivå 5 · Fuskare

Var hittar man secret power?

Den får man av en kille eller så kan man köpa den i Slateport city!

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

vad e SECRET BASE för not?

och hur får man den ???

och vad gjör den?

svara gjärna :D

Du måste ha tmet secret power och stå framför typ nått litet tecken (finns på många ställen) och när du gör d så kan du gå in där, om du väljer att det ska va din secret base så kan du sätta möbler, dockor och annat där inne

Nivå 4 · Lärling

man måste inte alls ha klarat elite flore

på vilken våning kan man köpa den dära saken och vad heter den <_<

Nivå 12 · Mästerfuskare

prata med alla o se!

Nivå 5 · Fuskare

på vilken våning kan man köpa den dära saken och vad heter den <_<

Du måste inte köpa! Du kan få den! :)

secret power kan bara köpa i staden slate port på torget tror jag... lr så va d rustboro city

3 Feb 2004
VI VET ATT MAN KAN KÖPA DEN DÄR
4 Feb 2004

jag har pratat med alla i lily cove sity (i mart) när det stog på tv. men jag söpte en dörr i stället

Nivå 5 · Fuskare

secret power kan bara köpa i staden slate port på torget tror jag... lr så va d rustboro city

Men man kan få den också! :o
Nivå 9 · Veteranfuskare

Men var får man den?

Secret pwer köper man på torget i slateport city hos den där snubben på höger sida.

För att komma förbi hålen i secret baseen måste du köpa en slags planka på tak vånningen i licove citys mart när det har gåt ett vist antal nätter på spelet.

För att det ska gå fortare klara ligan tills det står på tv:n:Det är den här dagen alla har längtat efter. Eller nåt sånt.

12 Feb 2004

det kommer ju alldrig på tv:en

17 Feb 2004
Nivå 0 · Nykomling

hur kommer man in i gymet på sootopolis city på sapphire???

:unsure:

11 Mar 2004
Nivå 2 · Novis

du måste ha fångat kyogre/groudon :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in