Secret Base
Man kan inte det tror jag... men jag vet... De e himlans irriterande.... Ta en annan secret base i sånna fall.... onödigt med stor text tycker jag
Var hittar man secret power?
Joho! Det går att göra det om man klarar Elite Four först! Sen kan det ta ett tag så ser man i tven att den är på och om det står nåt med varuhuset i Lilycove så är det så att man kan handla olika saker där och där finns en sak som täcker hålen! :)Man kan inte det tror jag... men jag vet... De e himlans irriterande.... Ta en annan secret base i sånna fall.... onödigt med stor text tycker jag
Den får man av en kille eller så kan man köpa den i Slateport city!Var hittar man secret power?
vad e SECRET BASE för not?
och hur får man den ???
och vad gjör den?
svara gjärna :D
Du måste ha tmet secret power och stå framför typ nått litet tecken (finns på många ställen) och när du gör d så kan du gå in där, om du väljer att det ska va din secret base så kan du sätta möbler, dockor och annat där inne
man måste inte alls ha klarat elite flore
på vilken våning kan man köpa den dära saken och vad heter den <_<
prata med alla o se!
Du måste inte köpa! Du kan få den! :)på vilken våning kan man köpa den dära saken och vad heter den <_<
secret power kan bara köpa i staden slate port på torget tror jag... lr så va d rustboro city
jag har pratat med alla i lily cove sity (i mart) när det stog på tv. men jag söpte en dörr i stället
Men man kan få den också! :osecret power kan bara köpa i staden slate port på torget tror jag... lr så va d rustboro city
Men var får man den?
Secret pwer köper man på torget i slateport city hos den där snubben på höger sida.
För att komma förbi hålen i secret baseen måste du köpa en slags planka på tak vånningen i licove citys mart när det har gåt ett vist antal nätter på spelet.
För att det ska gå fortare klara ligan tills det står på tv:n:Det är den här dagen alla har längtat efter. Eller nåt sånt.
det kommer ju alldrig på tv:en
hur kommer man in i gymet på sootopolis city på sapphire???
:unsure:
du måste ha fångat kyogre/groudon :P