💬
Logga in
Fuska.se

Shootingspel

26 svar · startad

Trådstartare #1

vilket e de bästa shootingspelet?

ja funderar på å köpa nåt, men vilket??

vad har ni, å vad går dom ut på?

Jag har några, bl.a. Medal of Honor Risning Sun som man krigar mot japaner i andra världskriget, bra spel. Verkligt.

Annars är James Bon: Nightfire jätte bra.

Fast jag funderar på att köpa Ghost Recon, verkar bra det med. Eller True Crime - Streets of L.A., Metal Gear Solid 3 Snake Eater, Driver 3 eller Mafia. En del spel som jag har skrivit in där har dock inte släptts ännu.. oj glömde, James Bon: Everything or Nothing verkar bra det med.

Men köp nåt som är ute istället.=P Typ MGS2 eller James Bond:Nightifre.

Men köp nåt som är ute istället.=P Typ MGS2 eller James Bond:Nightifre.

Men det skadar ju inte för han att vänta och se vad det kommer ut för bra spel.. Men James Bond: NightFire är bra. Eller MoH: Rising Sun.

eftersom jg bara har spelat 2 spel och de är Timesplitters och Goast Recon och då tycker jag att Goast Recon var mycket bättre

timesplitters e bättre!

Medal Of Honor Rising sun e bra!

Nej jag tror Ghost Recon är bättre. Och Rising Sun.

Men har beställt JB:EoN till 26feb. Och MG3:SE kommer jag beställa när jag har pengar att betala farsan för spelet eftersom jag själv INTE har et kort att själv betala med.

PÅ ghost Recon så e d synd att man inte ser vapnet...jag tappar lite känsla för feeling när jag ska skjuta då :D

PÅ ghost Recon så e d synd att man inte ser vapnet...jag tappar lite känsla för feeling när jag ska skjuta då :D

håller med dig på den biten, men annars så är det ju bra

A det e kul...det e soft att man kan bestämma vart folket ska gå...hihi jag brukar leda dom mitt i fiende mar...(då slipper ju jag skjuta..)

rising sun e dålit!

gta vice city och The streets of LA, ä rätt så bra spel!

men va du vill ha o du gillar d avgör du....annars får du pröva dej fram! :)

Gta vice city!just det!de e bra

2 Feb 2004

Gör så Yoto. Driver 3 verkar bra det med, om man nu kan gå ut från bilarna och skjuta.

Freedom Fighters är nog bra och Red Faction 1 och 2 är nog bra med

Tycker Red Faction är ganska surt. Ful grafik och vapnen är konstiga.

True Crime streets of los angeles!

3 Feb 2004

cs - counter strike ! :unsure:

det är kul !

medal of honor rising sun är semst! med grafiken o allt !

men cs tycker jag du ska köpa !

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in