OhNo Skrivet 17 April 2006 Rapport Skrivet 17 April 2006 Tja Jag tänkte starta en CS:S tävling lördagen den 6:e Maj! Tävlingen startar 16:30. Servern startas 30 minuter innan tävlingen för att ställa in inställningarna på servern. 15 minuter innan tävlingen kommer vi ha en uppvärmnings tid! Och det är naturligtvis jag och inte fuska som hostar servern! ;) Det kommer att finnas 10 slots. Ni kan anmäla er genom att pm'a mig eller skriva här. OBS! Du kan inte anmäla dig dagen före tävlingen! Detta andvänds reserv plattserna till: Om alla plattser blir upptagna. Och det är 6 st fler som anmält sig, lottas de 2 plattserna ut av mig. Slot 1 Upptagen Namn: Vitdom Slot 2 Uppdagen Namn: Potatisen (Kanske) Slot 3 Upptagen Namn: TAcklaren Slot 4 Upptagen Namn: death-man Slot 5 Upptagen Namn: bloodman Slot 6 Upptagen Namn: XeRoMaN Slot 7 Upptagen Namn: .:habbo.: Slot 8 Ledig Slot 9 Reserv Slot 10 Reserv Server information Namn: forum.fuska.se Swe server Lösenord: Skickas med PM till de som anmält sig IP & Port: Kommer snart VAC Security: På Bana: Ge förslag Nu fungerar servern som vanligt igen! alla inställningar fungerar! ;) Argh, kan inte vara med :( Fyller år 6 Maj ^^
Vitdom Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Skrivet 17 April 2006 (redigerat) Synd! :P Men det är ju 1 på 365 att du skulle fylla år den dagen! :P :D Men om du skulle hinna så finns det massor plattser kvar! UPPDATERAR ALLA SLOTS TILL 12 SLOTS OCH 4 RESERV SLOTS :cool: :rambo: Redigerat 17 April 2006 av Vitdom
Vitdom Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Skrivet 17 April 2006 Varför ska tråden rensas för?! helt knäppt... :huh: :blink: :bah: :meddum:
BloodMan Skrivet 17 April 2006 Rapport Skrivet 17 April 2006 Jag vet att ingen vill som jag men kan vi köra på en surf_bana? :rolleyes:
Vitdom Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Skrivet 17 April 2006 Jag kan nog hålla igång servern en stund till efter tävlingen så kan vi lira en surf bana! :P Men vilken... :huh:
Gäst newnameguy Skrivet 18 April 2006 Rapport Skrivet 18 April 2006 Tja Jag tänkte starta en CS:S tävling lördagen den 6:e Maj! måste du citera HELA? det blir för långt;)
Simpsons Skrivet 18 April 2006 Rapport Skrivet 18 April 2006 jag är med om jag kan, kan jag ej så meddelar jag i tid.
BloodMan Skrivet 18 April 2006 Rapport Skrivet 18 April 2006 men inte typ alla heta {forum.fuska.se <sittnamn på fuska>} som en tillfällig klan! (man behöver såklart inet skriva sitt namn som man har på fuska.se om man redan heter det...)
Sandman Skrivet 18 April 2006 Rapport Skrivet 18 April 2006 jaha jag heter iallafall ﮝâBô₣ på cs:s som ([Fuska.se]) ﮝâBô₣ :huh:
BloodMan Skrivet 19 April 2006 Rapport Skrivet 19 April 2006 me nhur läneg komer servern att hålla igång då? och Blutgizé,jag menar i så fall {forum.fuska.se.Blutgizé} ﮝâBô₣
Rekommendera inlägg