Dark Link Skrivet 16 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 trodde du ville ha BRA spel. SSBM är ett bra spel. Jag spelade bara det minst 3 månader i sträck utan att spela nåt annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Kid Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 trodde du ville ha BRA spel. SSBM är ett bra spel. Jag spelade bara det minst 3 månader i sträck utan att spela nåt annat. <{POST_SNAPBACK}> japp det är onekligen bra men jag har det inte men hade jag har slagit ganondorf på 1min och 2 sek klå det! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 16 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 japp det är onekligen bra men jag har det inte men hade jag har slagit ganondorf på 1min och 2 sek klå det! Vem som helst kan ju slå ut Ganondorf, men om du menar event får du väl skriva det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Tales of Symphonia är askul! Medal of Honor European assault kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razziel93 Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 jag tycker du ska köpa något mario pary dom e roliga och underhåller köp 7an det har vell kommit ut nu lr sp kommer det sanrt ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Bäst är Mario Kart, Mario Golf, Mario Tennis och Mario Fotboll. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 20 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Hört att Sonic Riders är kul, är det det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 F zero e iaf okej :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Mario golf: toadstool tour Mario Smash Football något av party spelen, Mario Power Tennis , kanske baseboll är skoj har det inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 mario baseboll e det sugigaste mario spelet genom alla tider det suger rÖv min kompis hadde det han bytte det till mario fotboll efter 2dagar :o:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Hört att Sonic Riders är kul, är det det? Sonic Riders har blivit totalratat. Det är bättre att hålla sig till Mario Kart. I Sonic Riders skulle man visst inte kunna navigera sig fram på banorna även fast man vet hur man ska styra p.g.a. Massa tajta kurv-tunnlar så man inte ser vart man ska åka näst m.m. Stay Away helt enkelt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Jams Bond är ju rätt roligt. Night fire tror jag är rätt roligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg