Danne_Hawk Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Kan nån här säga alla rollspel som e gratis??? skicka så att jag kan ladda ner eller gå in på hemsidorna så jag kan spela det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Det går nog inte att säga ALLA, det finns 100+! il du bara ha såna som man kan ladda ner, eller går det bra med såna som t.e.x. Runescape, som man spelar på nätet? lista med NÅGRA spel: FlyFF - Fly for fun - www.flyff.com (du måste ladda ner ett språkpaket, om du inte kan koreanska, förstås :P) Roseonline - RoseOnline - www.roseonline.com (tror jag att det var) Conqueronline - Conquer - www.conqueronline.com (ganska långtråkigt) RuneScape - Runescape - www.runescape.com (spelas på webben) Tibia - Tibia - www.tibia.com (varning! - usel 2d grafik och väldigt dålig spelkänsla) Steel Warrior - Steel Warrior - www.steelwarrior.com (hyfsat bra) Knightonline - knight Online - www.knightonline.com (har inte spelat det ännu...) Lineage2 - Lineage2 - www.lineage2.com (hörde Seler prata om det...) ^de vanligaste och bästa^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne_Hawk Skrivet 13 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Rose online är inte gratis längre, Knigth online,s hemsida var fel och steel wariors var också fel. Mîhker kan inte du kontrolera hemsidorna lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 rättat www.knightonlineworld.com och tibia är bra inte dåligt bara småungar som tror att det är dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
from Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Ett riktigt bra rollspel är Ferentus! :medieval: Ladda ner på www.ferentus.com :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Ett bra sätt att få tag i ett rollspel, är att du går in på http://www.fileplanet.com, där finns det en massa folk som lägger dit spel som dom gjort själva eller andra spel. Fast det krävs otroligt nog ett Gamespy account. Men det kan du lätt fixa på http://www.gamespy.com. Och man kan ha väldigt nytta av ett Gamespy acc, tro mig. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acet0neN Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 (redigerat) http://www.silkroadonline.net Redigerat 14 April 2006 av Ace nr.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 www.muonline.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.