💬
Logga in
Fuska.se

Felmeddelande

17 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

ibland när ja sitter o grejar med photoshop så kommer de upp ett meddelande med rubriken "microsoft internet explorer"

oså står det

Det finns säkerhet sårbarhet från bloodhound, vi rekommenderar dig att LADDA NER ett av säkerhetsprogram för att avhålla malware smittor.

rör det sej om ett virus? har inte vågat trycka på ja, utan har hela tiden avbrutit...

hjälp! :cry:

skulle inte klicka ja! låter som virus

har du månne crackat ditt photoshop så som mnga andra gör, eller har du köpt det fö rena pengar?

om du har crackat det så avinstalera genast!

Det är ett farligt virus! Ta bort det genast!

hmm låter inte som virus uten som spyware

Nivå 8 · Veteranfuskare

Det låter som ett virus, men kommer det bara fram när du håller på med Photoshop?

Nivå 9 · Veteranfuskare

Det låter som spyare, Virus säger inte åt dej att ladda ner, det laddar ner själv.. (iaf det vi har fått :P)

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #7

nä nu har jag märkt att det inte har med ps o göra...

och mihker, det är sisådär halvköpt, min kompis pappa hade köpt de till sitt jobb, och jag fick låna det av honom... har kopierat in det, och använder bara en annan cd-key jag såg nån lägga upp här på fuska...

(lr om de va .nu...?)

14 Apr 2006
Nivå 1 · Novis

Installera detta http://fileforum.betanews.com/sendfile/104.../spybotsd14.exe och uppdatera programet och scanna datorn. Sen är Malware spyware.. :blink:

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

oww japp garanterat spyware!

men klicka INTE på ja!

15 Apr 2006
Nivå 6 · Fuskare

det brukar komma upp nått sånt skit för mig också

Nivå 10 · Veteranfuskare

Haha, så går det om man är inne på massa tutorials hemsidor. (Observera att du är inne på en tutorials när det kommer upp (?))

Gå och töm dina temporära filer, och ladda ner Ad-aware på: http://www.download.com/3001-8022_4-10399602.html

Uppdatera programmet och kör igenom hårddisken.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Ad - Aware är ju bara skit, den tar bara bort cookies, ingenting annat !

Ladda ner typ, Nod32 eller något sånt, fast jag tror att Nod tar bara bort virus ?

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Ladda ner typ, Nod32 eller något sånt, fast jag tror att Nod tar bara bort virus ?

Ja...

Vem har sagt att det är ett virus han har?

Nivå 10 · Veteranfuskare

Men förstår du inte vad jag menar ?!

Ifall han nu har Spyware, så ska han inte skaffa Ad - Aware, eftersom den suger, den hjälper inte till !

Nivå 8 · Veteranfuskare

Ska du ta bort Spyware ska du inte använda Ad-Aware, det tar bara bort virus och även om den hittar Spywaren så kan Ad-Aware inte ta bort den...

16 Apr 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

Svar på till ditt inlägg ( Off - Topic ) : Ad-Aware tar inte bort virus, den ska tydligen ta bort Spyware, men den tar bara bort Cookies, har själv haft den.

Nod32 är bra för att ta bort virus. ;)

Nivå 1 · Novis

Ad-aware tar bort spyware om man har något men sök med Spybot det ska hitta allt om du har uppdaterat det..

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

ja nod32 har jag, och det funkar faktist väldigt bra för att ta bort

virus.

Ad-aware tar bara bort cookies och andra skräp mappar.

Rekomenderar nod32 som fusion sa ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in