💬
Logga in
Fuska.se

Metroid Prime

13 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hur får man grip beam,boost ball och spider ball?Snälla hjälp!Jag och min pappa letar som bara den!!!

Nivå 0 · Nykomling

Spelar din farsa?

17 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

Ja.Är det något fel på det eller???

Nivå 0 · Nykomling

Du får inte precis alla på en gång. Om ni kommit så "långt" så att ni inte ens har hittat Boost Ball, kan ni drömma om Spider Ball.

18 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling
Ja.Är det något fel på det eller???

nää min pappa spelar också me mig... :P det är kul... :D

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Hur får man grip beam,boost ball och spider ball?Snälla hjälp!Jag och min pappa letar som bara den!!!

*host host*

Boost ball: Phendrana drifts. Om du börjar i phendrana shorelines, så kan du rulla in i ett litet "alkov" där de e en sak att scanna, sen ska man kunna komma in Íce ruins (östra tror jag) sen kan man komma därifrån till den övre delen av Shorelines... därifrån e de lätt.

Spider ball: du ska få: Space jump boots, Wave beam, Super missile och Thermal visor innan du kan komma åt den, i skriven ordning. Allt är i Phendrana, utan Space jump boots.

Grapple beam: orkar inte skriva allt du måste göra för den... det är långt kvar, men ge inte upp :D

Nivå 0 · Nykomling

*Hostar upp karta*

Här.

20 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling

går inte...att kolla på den...

Nivå 0 · Nykomling

grapple beam får du i phazon mines lite senare i spelet

:gitarr:

21 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling

*Bjäbb Gnyl*

(Jag har space-jump, boost ball, vanligt vapen men vad ska jag ta sen efter dom sakerna?)

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

kartan funkar inte

22 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling

mm jag har redan sagt det man kan inte skicka länk till Gamefaqs...

Nivå 0 · Nykomling
grapple beam får du i phazon mines lite senare i spelet :gitarr:

Jag skulle säga långt in i spelet om man inte fått Boost Ball... Ganska långt in i Phazon Mines också...

Nivå 0 · Nykomling

jajaja du har rätt :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in