GS 3 planeras att göras!
Golden Sun 3
Oooo najs.... Säg till om det kommer vidare info!
de visste ja för jättelänge sen...hoppas ba de kommer jättesnart!!!
Säg till mig också!
Dom hade först inte tänkt gjort GS 3!! :Dde visste ja för jättelänge sen...hoppas ba de kommer jättesnart!!!
jaha, men hur kommer de sej att ja såg på tv att dom kommer att gö gs 3 fö en 6-7 månader sen?? va??
inte vet jag!!!jaha, men hur kommer de sej att ja såg på tv att dom kommer att gö gs 3 fö en 6-7 månader sen?? va??
men du kanske såg i syne??
Men... Om dom gör det så kommer de ta ett år minst att utveckla det... Och så släpps det först i japan, sen så tar det ett halvår för det att komma till europa!
Så d kommer väl någon gång.... 2006 kanske..
hur skulle ja kunna de? jag såg att de va felix å en text som påminde om golden sun texten fast på japanska!(Philip_idlund @ 01/02-2004 20:47:29)jaha, men hur kommer de sej att ja såg på tv att dom kommer att gö gs 3 fö en 6-7 månader sen?? va??
inte vet jag!!!
men du kanske såg i syne??
Man kan aldrig veta!
du kanske ljuger :P
Varför f*n skulle hon ljuga om en sån sak?!?! Är du helt dum eller?!?!
Kanske det? :lol: :lol: :lol:Varför f*n skulle hon ljuga om en sån sak?!?! Är du helt dum eller?!?!
måste säja att de verkar så, för ja ljuger itte om spel-grejer!
1:SLUTA BRÅKA!!!!!!!!!!!!
2:Vad skulle GS3 handla om?
alla lighthousen blir ju tända i tvåan!
kanske finns nya lighthouse?1:SLUTA BRÅKA!!!!!!!!!!!!
2:Vad skulle GS3 handla om?
alla lighthousen blir ju tända i tvåan!
nej, jag tror *dom sa de på tvn* att nån kommer rubba balansen i världen på nått sätt, så nåra av dom gamla gubbarna måste ge sej ut å rädda världen *igen*
okej!nej, jag tror *dom sa de på tvn* att nån kommer rubba balansen i världen på nått sätt, så nåra av dom gamla gubbarna måste ge sej ut å rädda världen *igen*