↗ till inläggetHåller inte med om rogue delen men annars håller jag med fullt :) Fast det enda jag inte gillar med rogues är headen :PWarlocks t10 är så sjukt snygg. Bland de bästa seten i Wotlk tillsammans med Rogue t10 och Shaman t10.
Hur Ser Din Char Ut?
http://img690.imageshack.us/img690/6071/wowscrnshot012410172745.jpg
Jag i mitten, 0013 (OOIE) till höger och WASD(?) ligger död i bakgrunden.
Haha, när började ni spela på bladefist? :P
↗ till inläggetI förrgår, free transfer från stormscale.Haha, när började ni spela på bladefist? :P
Okay, hoppas vi får det trevligt ihop.
Om ni undrar vad jag gör i IF kan ni kolla
↗ till inläggetAs i recall it, BANUTA was a guild in Argent Dawn RP?↗ till inläggetI förrgår, free transfer från stormscale.Haha, när började ni spela på bladefist? :P
Transferade alla eller?
↗ till inläggetAs i recall it, BANUTA was a guild in Argent Dawn RP?↗ till inläggetHaha, när började ni spela på bladefist? :P
I förrgår, free transfer från stormscale.
Transferade alla eller?
BANUTA har gått från AD till stormscale sedan Bladefist, ja.
↗ till inlägget↗ till inläggetHaha, när började ni spela på bladefist? :P
As i recall it, BANUTA was a guild in Argent Dawn RP?
Transferade alla eller?
BANUTA har gått från AD till stormscale sedan Bladefist, ja.
me liek.
http://upload.snelhest.org/images/100124WoWScrnShot_012410_204431.jpg
Onyxia 25-man
Tyvärr så gick det inte särskilt bra eftersom våra healers hade lag problem.
↗ till inläggetAs i recall it, BANUTA was a guild in Argent Dawn RP?↗ till inläggetHaha, när började ni spela på bladefist? :P
Transferade alla eller?
Döptes om till WHEN I WAS när den anlände till Stormscale =)
↗ till inlägget↗ till inläggetHaha, när började ni spela på bladefist? :P
As i recall it, BANUTA was a guild in Argent Dawn RP?
Transferade alla eller?
Döptes om till WHEN I WAS när den anlände till Stormscale =)
Det är spelarna som gör guilden, inte namnet.
Då är Ensidia Nihilium antar jag =D.
↗ till inläggetNej, då Ensidia inte bara är Nihilum members.Då är Ensidia Nihilium antar jag =D.
BANUTA har haft samma core-members sen den skapades.
↗ till inläggetMen det jag vill komma fram till är att guilden hette WHEN I WAS, och jag var själv med i gillet.↗ till inläggetNej, då Ensidia inte bara är Nihilum members.Då är Ensidia Nihilium antar jag =D.
↗ till inläggetMen det jag vill komma fram till är att guilden hette WHEN I WAS, och jag var själv med i gillet.↗ till inläggetDå är Ensidia Nihilium antar jag =D.
Nej, då Ensidia inte bara är Nihilum members.
Och det jag försöker komma fram till är att du inte var en core-member, du var med i guilden 2 dagar :P
↗ till inläggethttp://img690.imageshack.us/img690/6071/wowscrnshot012410172745.jpg
Jag i mitten, 0013 (OOIE) till höger och WASD(?) ligger död i bakgrunden.
Har du börjat spela Dwarf Rogue? :o
Jag har spelat det sen jag startade, har den bäst gearade Dwarf Roguen på min realm + Mest achivs av alla Dwarf Rogues :)
↗ till inlägget↗ till inläggetDå är Ensidia Nihilium antar jag =D.
Nej, då Ensidia inte bara är Nihilum members.
Men det jag vill komma fram till är att guilden hette WHEN I WAS, och jag var själv med i gillet.
Och det jag försöker komma fram till är att du inte var en core-member, du var med i guilden 2 dagar :P
Nä, jag var faktist med väldigt länge med magen jag levlade upp, och så var jag en stund med den när vi härjade på Argent Dawn. Kebab va?