du e snabbare än mig ^.^
Hur Ser Din Char Ut?
↗ till inläggetfår jag fråga varför du har 6 "Attack" uppe åt hörnet i höger? Eller är det macros?Happ, då har man börjat lira warrior... level 20 på bilden, är min playtime bra för att vara på lvl 20? Haha :)
Det kan ju vare hans special ''macs''
;D
↗ till inläggetHaha, så svårt att träffa av bara en, om man har 6st så är knappen 6 gånger så stor↗ till inläggetfår jag fråga varför du har 6 "Attack" uppe åt hörnet i höger? Eller är det macros?Happ, då har man börjat lira warrior... level 20 på bilden, är min playtime bra för att vara på lvl 20? Haha :)
↗ till inläggetHaha, så svårt att träffa av bara en, om man har 6st så är knappen 6 gånger så stor↗ till inläggetHapp, då har man börjat lira warrior... level 20 på bilden, är min playtime bra för att vara på lvl 20? Haha :)
får jag fråga varför du har 6 "Attack" uppe åt hörnet i höger? Eller är det macros?
emm, skojar du, eller är du bara dålig^^?
Många 'framgångsrika' PvP'are har så.. Om de är osäkra på vem som slår på dem bara trycker de på en av dem.. Och som paw sade, det är enklare att träffa dem om det är flera. Så jag är rädd att han inte är dålig. :)
↗ till inläggetVashj kill'en, är det något ni har på farm eller var det en first-kill? Fint är det i alla fall
vilken raidstance ede?
Min 40 som just kommit ur BloodHoof Village där han köpte sin nya mount. Förhoppningsvis blir han min andra 70 ._.
http://data.fuskbugg.se/skalman01/WoWScrnShot_123007_170658.jpg
↗ till inläggetSerphentshrine Cavern är det.vilken raidstance ede?
ah ok, f*n ja har bara klarat hela kara ^^
↗ till inlägget↗ till inläggetVashj kill'en, är det något ni har på farm eller var det en first-kill? Fint är det i alla fall
farm för guilden.. men det var min firts kill. joina guild den här veckan. ska snart dra tk och döda kael också så jag blir klar med pre quest till mh. sen är det bara vinterchill kvar så är det hej hej till bt.
↗ till inläggetOm ni kan ta Magtheridon så borde ni kunna ta lurker below och void reaver, som är mycket enklare :pÄr nu full epic i alla speccs :D Balance, feral och resto =)
Karazhan, Gruul och Maggie på farm.
Mjo glömde faktiskt nämna dem ^^
Har däremot aldrig varit med på lurker -.-