Ibland när jag startar mitt Fifa05 så kommer det en svart ruta och så står det så här: Skivan kan vara skadad eller smutsig tekniskt fel.
Vet någon vad jag ska göra..???
Ibland när jag startar mitt Fifa05 så kommer det en svart ruta och så står det så här: Skivan kan vara skadad eller smutsig tekniskt fel.
Vet någon vad jag ska göra..???
tvätta skivan och se om den e smutsig? Annars e de nog inte mycket du kan göra ^^
de kan vara lasern eller nåt som är skitig på din xbox, men du borde nog kontakta återförsäljaren av spelet också
Det har kommit upp för mig ochså och jag tvättade bara av skivan och så funkade det igen.
Sådant brukar hända. Det enda man behöver göra är att rengöra skivan, sedan brukar det nästan alltid fungera. Där du lägger skivan, rengör där också. :)
kan ha samlats mkt damm i boxen... testa blååås ^^
Okii tack för era svar.
jag har öpt en rengörings skiva! en skiva med en liten borste på! kommer ej i håg vad det kostde,det var ett tag sedan
Ska man skölja skivan i vatten?
↗ till inläggetI ljummet inte för kallt eller för varmt.Ska man skölja skivan i vatten?
Om nån i familjen har typ glasögon så brukar man ha en liten "duk" till å putsa glasögonen, å den e oxå perfekt att rengöra skivor med...
papperet repar mina skivor och ingen i min familj har glassögon bara moror som bor 3mil ifrån mig ^^
Gå till närmsta optiker å fråga om du kan få köpa en då...
Eller så frågar du om du får din mormors om hon har nån
Vad bra det ska jag testa :) Hoppas det funkar.
@ _0017_: Såklart ett PAPPER repar dina skivor supper pratade om en DUK.
Jag tar blötat papper, funkar jättefint ^^
Okayy ^_o blött papper ännu en idé.
Blås på skivan B)
↗ till inlägget'papperet repar mina skivor och ingen i min familj har glassögon bara moror som bor 3mil ifrån mig ^^
Det är bara hon som kan rädda dej nu! Spring Spring :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in