Snälla hjälp mig :(
Vilket Chipp Av Dessa Är Bäst...
ojoj, du har du nån länk till fakta om chippen? ganska svårt med bara namnen ^^
Ehhhm, HÄR! (länk)
Köp inte från blocket hitta nån kriminek snubbe som löddar fast det också det gjorde jag ^^ fast jag fick nog fel x-box tillbaka :P
1. Det är från ett företag.
2. Vad menar du?
Länken fungerade inte, skulle du kunna fixa den, så ska jag se ifall jag kan hjälpa dig. ;)
Jo, det finns typer som fixar chipp och sätter fast det för 500kr, så om du inte kan lödda fast det så ska du nog satsa på det ^^ BTW, länken funka inte för mej..
Själva chippen kostar mellan 500 - 1000 kr beroende på hur bra den är. Så, ifall du inte kan sätta in i Xbox'en, så kommer det nog försvinna omkring 1500 kr från plånboken.
Enligt mina beräkningar då.
Kan ni inte kolla upp vilken som är bäst?
(SNABBT)
På Gotland (min kusin bor där) kostar det bara 1000 spänn och de sätter in cippet åt dej.
Min kusse har gjort det eller ska göra tror jag.
Haha jag betalade 400 kr och fick chip för 600kr och inlöddat :D Han hade chippet jag skulle ha så jag fick vänta i 3 veckor sen fick jag bättre chip :D
jag har duox2 det chippet äger. + att det är mycket billigare en dom flesta chippen.
man kan juh också softmodda...det är ett bra alternativ det också
jag skulle tagit duox2
jag har för mig min kompis använde duox 2.
Seler: Kan du inte använda Google och läsa om chippe och bilda en uppfattning själv om vilket chip du ska köpa? Röstar på Duox2 har för mig att någon som jag känner använder det...
Duox 2
Duox2 helt klart =)