aa, men jag lan inte få dit prickarna, va på lancafe innan ida, och då gick de ^^
Tangentbordet
Jag förstod inte riktigt om du använde FireFox eller Internet Explorer. Men jag använder Internet Explorer, och då kan du titta under rullgardinen Visa (Typ längst upp till vänster). Och sen flika vidare på Kodning, där använder jag Västereuropeisk (ISO) och med vissa kodningar fungerar det nog inte.
Varför du kanske har ändrat kodning vet jag inte.
Kan det vara det?
Ska testa det.. Tack!
edit: Hjälpte inte..
testa trycka ''alt'' och ''shift'' sammtidigt ganska snabbt så kanske det går så har hänt för mig
väför trycka al? om man ska ha en sån grej lr? Ne men jag klarade det på lan cafe innan ida jue, så jag vet hur man gör..
antagligen är de fel i grundinställningarna ?
Men det har ju fungerat innan, det började på msn, sen på internet, sen inte alls:S
Det är konstigt att det inte alls fungerar om du vet hur du ska göra. Själv kan jag inte göra det som du vill göra för jag vet inte hur man gör. Kan någon berättar hur man gör? Fattar ingenting av det ni skrivt...
Om du vill ha tex ^över ett U skriver du först ^ du kommer ite att se det, men det ska du inte göra, tryck inte på mellanrum utan tryck på U direkt efter, så kommer ^att ligga ovan för U,et ^^
Okey jag ska prova och se om det fungerar, du förklarade bra nu får vi se om det kan gå vägen. Û û
Tack!
np, e det någon som kan hjälpa MEJ nu? :P
np, e det någon som kan hjälpa MEJ nu? :P
avancerade instllningar?
âûè
Var skulle jag ta avancerade inställningar >.< Det brukar finnas minst 5-6 st olika avancerade inställningar på olika program..