någon clan här på fuska som vill vara med jag e med i en clan och dom letar efter en clan som vill möta oss jag vet att det e många bra spelare här typ som tex:Salzalada han är sk*t bra men e det någon clan här som vill ta en clan fight?
Clan War Cs 1.6 Fort
↗ till inläggetnågon clan här på fuska som vill vara med jag e med i en clan och dom letar efter en clan som vill möta oss jag vet att det e många bra spelare här typ som tex:Salzalada han är sk*t bra men e det någon clan här som vill ta en clan fight?
Jag har en clan ,, Men pala möta er :P . Vi kommer äga ut er .. xd
aha viiiiiiisssssstttt vi har några som har aim_bot och dess utom om du har en clan så vågar du bara inte visa att du är dålig XD
ja e me i en clan, men de e typ 3 pers som e på semester, så vi kan inte köra...
tar det lång tid tills dom e hema igen ele?
akta mitt clan har vunnit 9 claner och förlorat 4 claner komman vi är en av dem bästa alla har tränat upp sig vi har aim_bot vi har superhero och vi har wc3 vi har träning 3 gånger om veckan så komman bara
ok vilken tid imorgon klockan 20:00
HAHA lite muck förematchen ^^
Jae ska nog värma upp lite innan JAG börjar...
Mina usp skills har försvunnit >_<
hehe är du med i .:Habbo:.'s clan? ele? sej clan namn annars
vem? om det är mig du snacker med så nej
ja det var du skicka era msn til mig så pratar vi om tider och sånt alla här får adda mig [email protected]
Jag skulle vilja vara med, men klockan 22:00?
Då ska man sova. :)
ja men nu är tiden ändrad till 18:00 till 21/20:00
nästa vilken som helst ochs slua skriv så mycket här det e chat inte inlägg <_< så nu vet ddu ;)