💬
Logga in
Fuska.se

Clan War Cs 1.6 Fort

14 svar · startad

Trådstartare #1

någon clan här på fuska som vill vara med jag e med i en clan och dom letar efter en clan som vill möta oss jag vet att det e många bra spelare här typ som tex:Salzalada han är sk*t bra men e det någon clan här som vill ta en clan fight?

22 Apr 2006
↗ till inlägget

någon clan här på fuska som vill vara med jag e med i en clan och dom letar efter en clan som vill möta oss jag vet att det e många bra spelare här typ som tex:Salzalada han är sk*t bra men e det någon clan här som vill ta en clan fight?

Jag har en clan ,, Men pala möta er :P . Vi kommer äga ut er .. xd

Trådstartare #3

aha viiiiiiisssssstttt vi har några som har aim_bot och dess utom om du har en clan så vågar du bara inte visa att du är dålig XD

ja e me i en clan, men de e typ 3 pers som e på semester, så vi kan inte köra...

Trådstartare #5

tar det lång tid tills dom e hema igen ele?

akta mitt clan har vunnit 9 claner och förlorat 4 claner komman vi är en av dem bästa alla har tränat upp sig vi har aim_bot vi har superhero och vi har wc3 vi har träning 3 gånger om veckan så komman bara

Trådstartare #7

ok vilken tid imorgon klockan 20:00

HAHA lite muck förematchen ^^

Jae ska nog värma upp lite innan JAG börjar...

Mina usp skills har försvunnit >_<

Trådstartare #9

hehe är du med i .:Habbo:.'s clan? ele? sej clan namn annars

vem? om det är mig du snacker med så nej

Trådstartare #11

ja det var du skicka era msn til mig så pratar vi om tider och sånt alla här får adda mig [email protected]

23 Apr 2006

Jag skulle vilja vara med, men klockan 22:00?

Då ska man sova. :)

Trådstartare #13

ja men nu är tiden ändrad till 18:00 till 21/20:00

↗ till inlägget

ja men nu är tiden ändrad till 18:00 till 21/20:00

Vilken dag?

Trådstartare #15

nästa vilken som helst ochs slua skriv så mycket här det e chat inte inlägg <_< så nu vet ddu ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in