Hoppa till innehåll

Big Foot Eller King Kong?


Kamikaze
 Dela

Rekommendera inlägg

om ni tror på det så är man dum. ser ju utt som om killen har rittat dom. med ett rit program eller nåt.  :bah:

 

 

Är det nån som e dum så är det ju du, kan du inte stava eller. och det finns inget som heter "ritprogram" käner du igen ordet PAINT....? du kanske inte har det på din dator ??

Aja men jag lovar dom finns där, jag har själv sett dom. och säg inte att han har ritat dom, för han har ritat RUNT dom så att folk inte ska säga : vadå? jag ser inget..

Så sluta barar att hacka på han, DET ÄR SANT! kolla själv. Det finns ju bevis han har ju kort på det. :angry:

Redigerat av Maja_93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 65
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Elite

Nu tycker jag vi ska lugna ner oss här -.-'.

Själv tycker jag att det där ser lite fake ut, men jag ska åka och kolla ifall dem verkligen finns!

 

Stavfel :/

Redigerat av PontarN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Hulk746

Men varför står det bigfoot i "thanks to" rutan i det där häftet som kommer med GTA:SA?

Har ni någon förklaring till det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Elite

Igår åkte jag dit, och jag fann några spår i marken.

Men jag vet inte ifall dem kan klassificeras som fotspår dock..

Redigerat av Elite
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Kan du säga vad man hittar de då?! :blink:

 

Du kanske borde tvätta andsiktet med kallt vatten och ta en rask promenad. ÖS-tråden startades 03/01-2005 18:06:38 och det är sedan länge sedan bekräftat av Rockstar Games att bigfoot inte finns med I spelet. För övrigt så har jag aldrig sagt att fotspåren är falska.

 

EDIT: För att klargöra detta så skal alla I det här forumet få ett bjärt svar som icke tar emot något.

 

Konstiga spår/mönster finns med I spelet. Ser ut som bigfoot spår. Detta är nu bekräftat

 

Bigfoot finns inte med I spelet. Detta är bekräftat av Rockstar Games Själva.

 

Sådär. Nu vet alla. Bigfoot spåren finns med I spelet (har själv sett dom) och det skulle inte löna sig att maila Rockstar Games om detta (om dom ens besvarar ditt mail som ljuger dom eller är helt tyst) det finns dock inget som säger att det är bigfoot spår. Det kan se ut som det men det är ej bekräftat som bigfoot spår. Det kan vara ett fel då spelet gjordes eller icke. Vi lär endå aldrig få svar på om det är bigfoot spår eller ej. Ta ert förnuft till fånga över saken. Och som alla personer vet (folk som tvivlar kallar jag vid denna sena tidpunkt debila) så finns inte bigfoot med I spelet. Nu behöver vi inte en diskutera det mer.

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...