joo dom har ju visst samma attacker... :blink:
Sp Vi Slipper Fler Frågor Om Detta
↗ till inläggetjoo dom har ju visst samma attacker... :blink:
Nej dem ser bara likadana ut :S Testa Falcos Ner A i luften.. Sen Testa Foxs.
Testa upp b, Sen testa Roys upp b.
Nej dem ser bara likadana ut :S Testa Falcos Ner A i luften.. Sen Testa Foxs.
Testa upp b, Sen testa Roys upp b.
Jaja, men dom har VÄLDIGT lika attacker.
Ja men ändå inte =/
men fatta med tlx fox b-attack skjuter han med falcos b-attack skjuter han med roys b-attack laddar han i 3år med marths b-attack så laddar han men typ lite mindre än roy <_<
Ja så? De har helt olika effekt.
Dom ser bara likadana ut som jag sa.
så du menar att fox b-upp o falcos b-upp har olika effekter <_< inte jag i alla fall o falcos b höger-vänster fox b höger-vänster e ju också samma effekt så <_< samma attacker :medieval: ;)
Falcos Upp B är starkare, och kortare, Fox Upp B är svagare och längre.
Falcos Fram B spike'ar och är kortare, Foxs Fram B är längre och skickar motståndaren uppåt.
Helt motsatt ffs.
nope inte alls dom gör ju lika dant som vi säger men att ena e starkar !!!!!!!!(tog bort det jag sa sisst vill inte bli så oförskämd fårlåt triforceh..)
Nej.
Falcos Fram B spike'ar, och Fox Fram B gör så man flyger upp. Helt motsatt. lol på dig.
men det e ju ändå samma :D för båda kommer framm på typ samma sätt :P
Det har helt motsatt effekt för motståndaren.
Inte med roys b-attack och marths b-attack förutom att roy får 10% skada o inte marth o med roy så dör dom typ på 1slag
men dom har ju samma attacker bara att dom har olika effekter... :blink:
mm så kan man också säga :D
↗ till inläggetNej.
Falcos Fram B spike'ar, och Fox Fram B gör så man flyger upp. Helt motsatt. lol på dig.
TF har rätt..
Sry för att jag går afk men. TF vad gör fox bättre än falco ? Själv spelar jag med falco just nu och ska tävla i sommar. Bara undrar vad den stora skillnaden är. Fox verkar vara mycket mera svårstyrd.
↗ till inläggetInte med Jigglys F-Smash eller Ness heller.Inte med roys b-attack och marths b-attack förutom att roy får 10% skada o inte marth o med roy så dör dom typ på 1slag
Inte med Kirbys eller fox heller.
Inte med Bowsers eller Donkey Kongs heller.
Inte med Marios eller Samus heller.
Du fattar..
meeen shiiiit!!!!!!!!!!!!!!........palla gå in på detaljer!
de har samma attack men men olika effekt, antingen starkare lr svagare :blink:
↗ till inläggetNä. Mycket mer skillnad än bara starkare och svagare.meeen shiiiit!!!!!!!!!!!!!!........palla gå in på detaljer!
de har samma attack men men olika effekt, antingen starkare lr svagare :blink:
Vem t.ex försöker hoppa ut från banan med Fox och försöker göra Fram B på motståndaren?
nån nybörjare kanske????