Nä. Dom skulle aldrig tänka så, nybörjare vet ej att Falco's Fram B spike'ar, så de skulle aldrig försöka spike'a med Fox >_> Om dom ens vet vad spike är.
Sp Vi Slipper Fler Frågor Om Detta
↗ till inläggetNä. Dom skulle aldrig tänka så, nybörjare vet ej att Falco's Fram B spike'ar, så de skulle aldrig försöka spike'a med Fox >_> Om dom ens vet vad spike är.
Jag använder mig ganska mycket utav falcos spike. Helt ok på FD.
Dem nybörjarna som förstår engelska klurar nog ut det.
Hur använder du den?
Undrar bara. Vilka tillfällen?
Svårt att förklara. Men jag hoppar inte som en galning på honom . Så uppenbar är jag inte.
Ibland har det hänt att jag har gjort den när jag och någon kompis är i kanten. Då gör jag ett minihopp med falco och smashar ner honom under banan.
Kan försöka hitta en film senare.
As i thought..
Du menar Dair (Ner A i luften) >_>
Jag menar Fram B
Jaha. läste fel =| Meh den använder jag istället för upp b. när man kan. Snabbare . Och ibland om jag hinner för att förhindra att motståndaren ska få in en stark attack.
Det jag menar är att största skillnaden mellan den och Fox Fram B är att Falco's spike'ar.
↗ till inläggetde där minihopp e svåra o göra.... ;)Svårt att förklara. Men jag hoppar inte som en galning på honom . Så uppenbar är jag inte.
Ibland har det hänt att jag har gjort den när jag och någon kompis är i kanten. Då gör jag ett minihopp med falco och smashar ner honom under banan.
Kan försöka hitta en film senare.
iaf va ja vet för man måste trycka på Y lr X knappen lätt/upp på styrspaken lätt...
jag använder ofta spike.
Ds dem är inte så svåra =/ bara tryck inte in x knappen helt =|
Man kan trycka in X knappen helt.
Gör det snabbt bara.
trycker aldrig in den helt. Det går snabbare då.
Tråden urspårad.