💬
Logga in
Fuska.se
Läs innan du skriver — Sommaruppdatering 2026 →

Mus

25 svar · startad

Trådstartare #1

Det är såhär att jag har något fel på min optiska mus och den är tråd lös för när jag ska starta datan så går allt bra, men sen när jag ska röra på musen så flyttar sig inte mus pekaren så just nu har jag en annan så om det är någon som vet vad det kan vara för fel så säg till då eller om jag ska göra något annat med den?

är det med batterier? isf ska du bara byta batterier!

Tycker det är så dåligt med sådana musar för dem verkar cpa sej hela tiden.. men keyboardarna är softa men kan också bli sådär..

Ränsa där den där röda lampan, kolla att alla kablar m.m sittar fast ordentligt....

Trådstartare #5

är det med batterier? isf ska du bara byta batterier!

jag har bytt batterier och ja alla kablar sitter i och jag har gjort rent där den röda lampan sitter

Har du tappat den eller nåt sånt?

trådlösa musar cpar bäverballe!

Trådstartare #8

Har du tappat den eller nåt sånt?

nej det har jag inte så det ska egentligen inte vara något fel på den fast jag tror att jag ska köpa en ny eller lämna in den här för att se vad det är för fel på den

Om inget kan fixxa det tycker jag att du borde lämna in den till ngn som kan det dära.. Kolla vad dom tar för att reparera den.. Kostar det mycket kan du ju lika gärna köpa en ny mus

Trådstartare #10

Om inget kan fixxa det tycker jag att du borde lämna in den till ngn som kan det dära.. Kolla vad dom tar för att reparera den.. Kostar det mycket kan du ju lika gärna köpa en ny mus

jo det är det jag ska göra så jag tror att jag ska lämna in den till expert eller en affär som jag inte kommer ihåg vad den heter de är ganska på det där också

är det en knapp på mottagaren och under musen så kan du först trycka ned knappen under musen och sen trycka på knappen på mottagaren så söker mottagaren efter musen och om den hittar musen ska den funka.

Det kanske måste vara särskilda batterier, sådana som inte har alkan i sig. Om du använder sådana som innehåller alkan kan du ha förstört musen eller kayboarden.. hmm..

Den funkade ju innan

eller köp en ny....

De e inte så billiga, men om man ska ha en "modern" mus så ska man köpa en sån där cool form fast inte trådlös, neej du <_<

Min funkade också innan men det kan bero på batteriet..

batteriet e de oftast...

3 Feb 2004
Trådstartare #18

efter allt jag har sett så tror jag att det blir en ny mus även om det kostar mycket så vill jag ha en bättre än den skit musen jag har just nu

trådlösa är bara skit och vad ska man me dom till för du siter väl inte 8 meter bort och i så fall köp en med så lång slad som möjligt

Sladdar kan ju känna för att trassla ihop sig ibland och det slipper man med en trådlös.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in