💬
Logga in
Fuska.se

Om Du En Dag Skull Dö!

25 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

förstår ni frågan...?...

så här skulle jag vilja dö om jag dör..

jag skulle vilja dö genom att rädda någon... va en hjälte typ... hoppa fram framför någon och ta en kula... hade vart mega coolt....få dö som en hjälte.... haha... sweet.. bättre än att ligga på ett rum och tina bort

Antingen en bilkrock eller att bli skjuten. Men som du Son, antingen att man gör något bra innan man dör. Kanske inte att rädda någon från livet, utan bara något bra. ^^

Annars en olycka eller så. Vill helst inte dö av ålderdom. :/

Nivå 0 · Nykomling

Samma som du typ son-goten master :P

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

typ springa in i ett brinnande hus och rädda sin tjej eller den snyggaste tjejen på skolan)

komma ut och falla ihop i famnen på tjejen

Hjälte :)

Nivå 0 · Nykomling

Jag vill dö av att bli mördad eller att jag dör naturligt av ålderdom.

Nivå 0 · Nykomling

Skulle vilja dö, och veta att jag offrat mitt eget liv för o rädda någon annan som annars skulle mött en säker död.

Hjälte? Jag e juh död, vad spelar det för roll om jag kommer upp på nyheterna runt hela världen. Allt handlar juh om att ha räddat den där andra människan.

Nivå 0 · Nykomling

Jag skulle hellre bli gammal och grå och bli ihåg kommen som en bra man än att dö för tidigt -.-

Nivå 0 · Nykomling

Jag vill dö snabbt skjuten, bilkrock lr i sömnen vadsomhelst utom att jag lider.. En bonus och ha räddat ett liv såklart :D

Nivå 0 · Nykomling Karamellkungen

Jag vill dö genom att rädda en annans liv. Det sista man gjorde i livet innan man dog var att rädda någon. Hade det blivit så hade nog många kommit i håg en.

Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator

Jag skulle aldrig vilja dö genom att rädda någon. Snarare så smärtfritt som det går, somna in som gamling kanske.

22 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling

Jag skulle isåfall viljat offrat mitt liv för någon eller så dö av ålderdom =/ Men jag vill aldrig dö...

Jag skulle vilja dö precis som en hjälte jag med,eller så skulle jag vilja dö först med att kolla på ett avsnitt av Simpsons,sen exakt efter det slutat så skulle jag vilja åka ner på marken ner i ett glasbord och dö.Holy koblaja va cuooolT!!!

Nivå 0 · Nykomling

Skulle nog rädda någon annans liv/göra något riktigt bra.

Men har ni inte tänkt på om ni blir skjutna, kommer ni få ett kortade liv.

Varför inte skjuta sig själv när man är gammal och väntar på att dö?

Som homer simpson, dö genom att sätta mat i halsen.

Skulle vilja dö i sömnen.

Nivå 0 · Nykomling

skulle inte vilja dö alls... :blink:

men helst av ålder... ^_^

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #16

ändrar mig lite.. jag skullle hellst ta en kula för den jag älskar...hehe... kanske inte för vem som helst...

rädda en familje medlem hade vart sweet...

orka vänta tills man dör av ålder...det kommer ju ta livet ut...(tråkig)

Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator
↗ till inlägget

Jag skulle kunna tänka mig att äta ihjäl mig. Att äta så mycket onyttig mat att kroppen inte klarar mer.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Fetma vore väl inte helt del att dö av.
Nivå 0 · Nykomling

Det låt ganska bra det där med att ha räddat någon brud och själv dö.

Vilken jeffla bra död !

Nivå 0 · Nykomling

Vet inte riktigt. Ärorikt iaf. Som t ex ta en kula för nån man älskar eller dö i ett krig. Då man kämpar för nåt man håller kärt, inte som en gamling i sängen vid 80.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in