Hur får man tag i sinking lure?
det där som man fångar större fiskar lättare med?
Ska man ta det innan man tar fiskespöet eller efter?
bara undrar!
Hur får man tag i sinking lure?
bara undrar!
vad är det
ps:kan man ha fiskespö utan att man behöver hyra??
Jag vet inte riktigt heller hur man får det men jag hade fiskespöt och simma ut till stocken och stälde mig där då fick jag den? :unsure:Hur får man tag i sinking lure?
bara undrar!
jag har faktiskt också det...jag hittade det på den där stocken också...istället för fishing lure så står det sinking lure vid spöet i hyllan(Spelnisse @ 02/02-2004 18:25:33)Hur får man tag i sinking lure?
bara undrar!
Jag vet inte riktigt heller hur man får det men jag hade fiskespöt och simma ut till stocken och stälde mig där då fick jag den? :unsure:
låter konstigt hur mycket måste en fisk väga för att få gold scale
ingen aning..men när jag fångade en fisk på 20 pounds fick jag den
Hur fiskar man där när man e stor?? :o
man måste ha planterat magic bean eller ha klara water tempele
men vad är den där sinking.......... och när man ska få gold scale ska man va liten då eller
Var ska man plantera magic bean nånstans?? :huh:
vid doktorns vetenskapens hus
Åh tack! :D
varsegod men du vad har hänt mad din bild
ta det med bilden någon ananstans
men sinking lure fick jag också vis stocken mit i ponden
när du var stor
du fråga vad som hänt med min bild...jo jag har fixat en ny!
mm..man kan inte göra det som liten i alla fallnär du var stor
Men hur får man en stor fis när man e stor jag har försökt i en timme men jag får inte den stora fisken i mitten :angry: Kan nån nåt bra tips på hur man får den! :(
när du sak kasta så ska du vara säker på att man kastar mot den...och när linan är i luften så ska du broms linan så den kommer mot dens ansikte...
Sinking lure...när man är stor finns den vid den lilla strömmen vid de tre stenarna i fishing pond...glöm inte att du INTE kan se den...
Hur vet man vart man hittar den då om man inte ser den :huh:när du sak kasta så ska du vara säker på att man kastar mot den...och när linan är i luften så ska du broms linan så den kommer mot dens ansikte...
Sinking lure...när man är stor finns den vid den lilla strömmen vid de tre stenarna i fishing pond...glöm inte att du INTE kan se den...
Ja han kanse tar upp den och håller upp den!
ja vet ente!
jag undrar de åxxå men så fort jag ska spela det ska jag försöka!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in