Min kompis dog medfull rune o vi har ej råd med nytt :o
Hur Går Det För Er I Wildy?
det går bra :lol: jag ställer mig i början av det uppe på ett berg eller bakom stängsel och skjuter magic så går det mycket bra dunkar max 24 med magic men om det kommer någon på den sidan jag står så dör jag ^^
jag har både dödat en me full rune och dött me full rune.
På min main blir jag dödad, på min pure slaktar jag 8)
Jag var nära på att döda A_2004 på detta forumet, men han sprang som en gris.
själv dödade man en level 110 igår med en polare i lvl 100 =)
jag brukar springa lite i wilderness fast då har jag inte så värdefulla saker med mig kanske bara ett svärd en sköld och några pajer och liknande
både bra och dåliga dagar i wildy
jag SUGER i wildy jag har bara en lvl 35 men ändå
jag är sällan och slåss i wildy, men jag kollar på andra folk och pratar (och säljer lobsters till överpris)
min gubbe är för väl balancerad för att vara bra vid min lvl.
Har inte dött sen ja börja använda water blast (combat 50) dålig mage men har pk:at nästan full rune (rune chain full helm platebody longsword....)
wilderness är för noobs -.-
går bara dit när det är clan match...
själv så stakar man instället..
↗ till inläggetStaking är för fegisar :) .wilderness är för noobs -.-
går bara dit när det är clan match...
själv så stakar man instället..
Går bra för mig i wildy , pkade lite rune och dragon vapen igår
det går hyfsatt... sist ja va ute så pka jag en whip me min clan :P... ni som spelar rs kan adda mig på rs "Bowser2".. så kan vi se om ni kan joina.. Req: 110+ combat eller 94+ combat med 85+ mage.......
hej jag har en mage på lvl 44 combat och 45 mage kan någon hjälpa mig att träna och ja det går hyfsat för mig i wild
Hmm... Min gubbe är på lvl 61, och idag dog jag med full rune :( Var ju tvungen att köpa ett nytt, så nu har jag typ bara 10k kvar O_O
ja dödar inget, ja e bara lvl 22...
Jag dödar inget heller, själv är jag bara i lv13-14.
förresten vem huntar Demons? :rolleyes:
jag och en polare gjorde det igår...
För några månader sen droppade dragon chain body för mig men om ni visste så har min gubbe vart hackad så inget finns längre på den.