Jackass finns nu ute på hemsidan. Själva filmen släpps 28:e och trailer kommer snart upp.
Ha det bra! Ska :zzz: snart..
Jackass finns nu ute på hemsidan. Själva filmen släpps 28:e och trailer kommer snart upp.
Ha det bra! Ska :zzz: snart..
Vart är hemsidan då?
Kul att det kommer att komma en ny Jackass film. Jackass gänget är bara för härliga och roliga. :)
Dock så är detta inte det riktigt Jackass gänget.
Vad är det för några då?
Det är några ungdomar/barn som är Jackassgänget tydligen om man ska döma efter hemsidan...
fyfan, det är ju bara ett gäng fettosar som leker jackass. woff.
Vi gör Jackass. Det är skit bra film vi kluddrat ihop så jag garanterar att ni måste se den. Kontakta mig om ni vill se en trailer :D
↗ till inläggetfyfan, det är ju bara ett gäng fettosar som leker jackass. woff.
Ha, ha!
Dem är kanske lite kraftiga men det är inte jag. Jag är också med. Men asså den är hur grym som helst.
wannabe jackass filmer kan bara bli en sak dåliga.
↗ till inläggetwannabe jackass filmer kan bara bli en sak dåliga.
Det kallas MES-JACKASS fast det är KUL.... Du har ju inte ens sätt så vad klagar du på?
vad roligt att du har kul då men jag får säga vad jag vill (nästan) och kritisera wannabe jackass filmer om jag vill så tig nu din vikingabonde.
↗ till inläggetfyfan, det är ju bara ett gäng fettosar som leker jackass. woff.
Vänskapsaktigt detta. :/ Och vad ska ni göra förnågot i denna 'film'? 'Sno' En kundvagn och sedan leka med den? Amatör video för att försöka härma de verkliga Jackass. Man får väl önska er all lycka. :/
Jaha, öhm...
Flyttar.
det där är baa ett gäng idioter som bara låtsas
lol, de låter "bra"
man kan ju inte ens se trailern
det står så här:This is jackass är ttjackass första film .Nu har den (tyvärr =0inte kommit ut så ni får nöja er med denna trailer så länge. och den kommer inte ens
Personligen tror jag inte att ni är lika ''Dumma'' som Original Jackass.
BTW, när man skall kolla på trailern så kommer typ Freewebs sidan upp.
Lägga upp den här kanske?
bra för er att man kan se trailern
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in